عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۰۹۳۴
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۶
همزمان با اعزام زايران جمهوري اسلامي ايران به سرزمين وحي و با هدف اطلاع رساني و آگاهي زايران از آخرين برنامه‌ها و فعاليت‌هاي فرهنگي و اجرايي حج تمتع، نشريه خبري – تحليلي بعثه‌‌ مقام معظم رهبري با عنوان «حرمين» در مدينه منوره و مكه مكرمه منتشر شد.
عقیق:دومين شماره نشريه خبري – تحليلي بعثه مقام معظم رهبري «حرمين» با تيتر اصلي « بازديد سرزده نماينده ولي در امور حج وزيارت از يكي از هتل‌هاي زايران ايراني در مدينه منوره» ويژه حجاج و زائران ايراني حج 94 منتشر شد.
براساس اين گزارش، گره از كار ديگران بكشا، برگزار نخستين نشست شوراي هماهنگي بعثه مقام معظم رهبري در مدينه منوره، ورود بيش از 14 هزار زاير ايراني به مدينه منوره، دو توصيه كليدي به زايران حج تمتع، حج مي‌تواند بدور از حساسيت‌هاي زمينه همكاري ايران و عربستان را ايجاد كند، از جمله مهم‌ترين موضوعات مطرح شده در صفحه نخست اين نشريه است.
بازديد نماينده مجلس شوراي اسلامي از بيمارستان هلال احمر مدينه منوره،‌ درخواست از حجاج كشورهاي ديگر، 14توصيه براي پيشگيري و كنترل سرماخوردگي، اخلاق و آداب زاير، اخم‌هايت را بازكن! مگر لبخند چه ايرادي دارد؟، حج سفر به سوي خداوند است، به آسمان نگاه كن زاير! و چرا به زيارت مي‌رويم؟ از ديگر موضوعات مطرح شده در اين نشريه به شمار مي‌آيد.
همچنين اخبار كوتاه از حج و زيارت و اخباري از مكه و مدينه نيز در اين نشريه منتشر شده است.
اين نشريه با هدف اطلاع‌رساني به زائران ايراني در خصوص مسائل و اخبار حج انتشار مي‌يابد تا زائران بتوانند با آگاهي كامل مراسم مذهبي و عبادي خود را انجام دهند.
مديران، روحانيون، زائران و كارگزاران حج مي‌توانند نسخه الكترونيكي نشريه خبري و تحليلي «حرمين»، را از خبرنامه پايگاه اطلاع رساني حج دريافت كنند.

براي مشاهد نسخه الكترونيكي دومين شماره نشريه «حرمين» نيز مي‌توانيد اينجا كليك كنند.




منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین