عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۰۹۲۹
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
كاروان پياده از حرم تا حرم كه از امامزاده قاسم شهرستان بابل استان مازندران با هدف عرض ارادت و زيارت عتبات عاليات بويژه حرم مطهر سيد الشهداء(عليه السلام)، يك ماه قبل حركت خود را آغاز كرده بودند روز گذشته وارد حرم امامين همامين جوادين(عليهما السلام) شدند .
عقیق: اين كاروان كه به عشق ائمه اطهار(عليه السلام) و سرور و سالار شهيدان، شهر و ديار خود را از يك ماه قبل ترك گفته بودند با وجود تنوع سن وسال زايران و گرمي شديد هوا و طولاني بودن مسير پس از كربلاي معلي و نجف اشرف وارد كاظمين شدند.
در اين كاروان، جوانان بسيجي و ولايت مدار با عشق به سيد و سالار شهيدان پرچمهاي عاشورايي خود را تا پايان مسير حمل كردند و با ياد و نام آن حضرت به زيارت حضرت اباعبدالله الحسين عليه السلام شتافتند.
لازم بذكر است در آخرين روز از سفر اعضاي كاروان همه با هم و با همدلي و صميميت براي عرض ادب و آستان بوسي حرم ملك پاسبان جوادين(عليهما السلام) به زيارت حضرات معصومين مشرف شده و سجده شكر بر اين توفيق تشرف به خاك سائيده ، سپس براي موفقيت و سربلندي نظام مقدس جمهوري اسلامي و سلامتي و طول عمر رهبر معظم انقلاب دست به دعا برداشته و تعجيل و ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) را از درگاه خداي منان مسئلت نمودند.









211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
0
0
سلام .این عکس دومیه مربوط به مراسم ماست .یک روز قبل از شهادت امام صادق در استقبال از شهدای گمنام .مسجد جوانان .شهرستان نهاوند استان همدان
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین