عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۰۸۱۹
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱
عکس و خاصیت آن زمانی مشخص می شود که از نگاه خلاقانه و ذوق یک عکاس بتواند حال دل تو را بهتر کند و در گام بعدی بدون درنگ پای تو را به همان فضای ثبت شده بکشاند .
عقیق:عکس و خاصیت آن زمانی مشخص می شود که از نگاه خلاقانه و ذوق یک عکاس بتواند حال دل تو را بهتر کند و در گام بعدی بدون درنگ پای تو را به همان فضای ثبت شده بکشاند و چقدر زیباتر و اثرگذارتر است زمانی که عکاس تمام حس خود را برای ثبت تصاویری از یک مکان مقدس به کار بگیرد و بتواند در دقایقی هرچند کوتاه تو را نیز بدون واسطه به این زیارت دعوت کند.
نمایشگاه عکس «حرم رضوی» شامل 30 قطعه از عکس های منتخب حرم امام رضا علیه السلام است که توسط مصطفی کریمی از عکاسان حوزه هنری به تازگی گرفته شده و به مناسبت دهه کرامت در حوزه هنری خراسان رضوی برای عموم علاقه‌مندان به نمایش گذاشته شده است.
کریمی با تحصیلات کارشناسی مدیریت فرهنگی  و داشتن سوابق مختلف در زمینه فعالیت های فرهنگی علاقه‌مندی خود را در رشته عکاسی به خوبی نشان داده تا جایی که مدرک تخصصی خود را در حوزه عکاسی از خانه عکاسان ایران اخذ کرد و تاکنون عکاس های وی در نمایشگاه های مختلف گروهی و انفرادی به نمایش درآمده است.
در سوژه های عکاسی کریمی، عکاسی سفر معنوی حج، ژانر طبیعت، عکاسی اجتماعی و خبری نیز دیده می شود. نمایشگاه هایی که عکس های کریمی درآن حاضر بوده شامل نمایشگاه عکس در استان های کرمان، اصفهان، اردبیل، تبریز، تهران و جشنواره های مختلف ازجمله جشنواره طواف تا ولایت، سوگواره عکس های عاشورایی استان البرز و... بوده است.
نمایشگاه عکس رضوی تازه ترین عکس ها از حرم علی ابن موسی الرضا (ع) است که توسط مصطفی کریمی به ثبت رسیده است. این نمایشگاه از چهارشنبه 4/شهریورماه به مدت ده در حوزه هنری خراسان رضوی واقع در بلوار هاشمیه، بین هاشمیه 20 و 22 دایر است.


منبع:تسنیم
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین