عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۰۷۱۲
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق عصر روز گذشته در جمع دانشگاهيان استان خراسان رضوي، زيارت امام حسين(عليه السلام) را يك نسيم معنوي الهي برشمرد و بر قدرداني از آن تاكيد و آن را سرآغاز يك تحول بزرگ در زندگي دانست.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني با استناد به حديثي از نبي اكرم اسلام(صلي‌الله عليه واله و سلم) گفت: در طول عمر انسان نسيم هاي حيات آفرين وزيدن مي گيرد و انسان بايد خود را در مسير آن نسيم روح بخش قرار داده و استفاده كامل بنمايد و زيارت امام حسين(عليه السلام) از آن نسيم هاي دل انگيز و روح بخش است.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق سفر زيارتي عتبات عاليات را براي تغيير رفتار و تحول و دگرگوني در زندگي كارساز خواند و افزود: بايد به جنبه هاي ملكوتي و عرشي اين سفر توجه داشت و با چشم دل امام مزور را ديد و با او پيمان بست و در تمام زندگي با او ارتباط داشت.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني، دانشگاهيان را لشكريان علم و انديشه خواند و ادامه داد: زمينه و استعداد دانشگاهيان براي دريافت پيامها و حقايق زيارت بيشتر از سايرين است.
وي از دانشگاهيان خواست از اين سفر استفاده حداكثري نموده و پيامي را كه دريافت مي كنند و آن را به مركز علمي و دانشگاهي منتقل دهند.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق اقامه نماز و تلاوت قرآن و راز و نياز با خداوند را از ارمغانهاي زيباي اين سفر برشمرد و گفت: جريان كربلا، يك جريان بصيرت بخش است كه دشمنان واقعي اسلام و مسلمين را به انسان معرفي مي كند و پيروان اهل بيت(عليه السلام) را تا سرحد ايثار جان براي مقابله با دشمنان آماده مي سازد.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین