عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۰۶۹۰
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
مدیرکل تشکلهای دینی و مراکز فرهنگی سازمان در دومین نشست فصلی کانون مداحان و شعرای آیینی بر لزوم متوازن سازی مناسبتهای مذهبی تاکید کرد.
عقیق:به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، رضا معممی مقدم مدیرکل تشکلهای دینی و مراکز فرهنگی سازمان با اشاره به اهمیت متوازن سازی مناسبتهای مذهبی گفت: احیای دهه کرامت و دهه ولایت برای این است که به مناسبتهای شادی آفرین نیز اهمیت داده باشیم.

وی با انتقاد از به استقبال رفتن محرم و ماه عزا درایام شادی عید غدیر، گفت: مقام معظم رهبری یک جمله کلیدی دارند که چون مردم به برکه غدیر توجه نکردند گودال قتلگاه به وجود آمد. علیکم با الغدیر! غدیر نماد حقانیت شیعه است و عاشورا نماد مظلومیت شیعه. عده ای هنوز حق غدیر ادا نشده بر طبل عزای محرم می کوبند که این کار اشتباه بزرگی است.

معممی مقدم در بخش دیگری از سخنانش به تببین دستاوردهای بانک اطلاعات تحت وب تشکلهای دینی پرداخت و افزود: برای تعلق گرفتن شناسه ملی به هیئات مذهبی هم تلاشهای زیادی انجام شده که این تلاشها به ثمر نشسته است تا این تشکلها به طور موثرتری به فعالیتهای خود ادامه دهند.

گفتنی است،دومین نشست فصلی کانون مداحان و شعرای آیینی با حضور حجت‌الاسلام حسین روحانی نژاد معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان در سالن اجتماعات این معاونت برگزار شد.

منبع:بنیاد دعبل

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین