عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۰۶۵۵
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷
دكتر اوحديان عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي عنوان کرد؛
دكتر اوحديان عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي مشهد عصر روز گذشته در همايش دانشجويي اساتيد و دانشجويان مشهد در بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلي براي سفر به عتبات عاليات و زيارت ائمه معصومين (عليه السلام) چهار فايده برشمرد.
عقیق:دكتر اوحديان اولين فايده زيارت را كسب فضيلت و معرفت عنوان كرد و ادامه داد: نگرش ما در اين سفر روحاني بايد تغيير يافته و نگرشي مثبت به زندگي پيدا كنيم.
عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي مشهد، كسب معنويت و تكامل بينش نسبت به مذهب را از ديگر بهره هاي زيارت امامان معصوم(عليه السلام) خواند و اظهار داشت: اين سفر شروع خوبي براي كسب معنويت و معرفت است و تلنگر بسيار مهمي براي كامل شدن بينش و تفكرات ما مي باشد.
وي با اشاره بر سومين فايده زيارت گفت: در اين سفر ملكوتي بايد احساسات و هيجانات دروني خود را كنترل كرده و از امامان معصوم(عليه السلام) براي انجام اين كار كمك و مدد بگيريم.
دكتر اوحديان ادامه داد: به زيارت آمده ايم كه رضايت خود را از زندگي خود بالا برده و راضي تر باشيم و از نعمت هايي همچون امنيت، مذهب كه خداوند بر ما ارزاني داشته است شكرگذار و سپاسگذار باشيم و اين يكي ديگر از فوائد زيارت ائمه اطهار(عليه السلام) مي باشد.
وي افزود: در پايان اين سفر بايد تفكر و بررسي كنيم كه از اين سفرمعنوي چه توشه اي و بهره اي را به خانه هاي خود مي بريم.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین