عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۰۵۳۵
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳
طلبه هاي جوان، از شهرستانهاي شيروان و بجنورد در شب ميلاد حضرت ثامن الحجج(عليه السلام) و در كنار بارگاه‌ ملكوتي امام حسين(عليه السلام) زندگي مشترك خود را آغاز كرده و با مولاي خود ميثاق بستند كه زندگي خود را در مسير ائمه اطهار(عليه السلام) قرار دهند.
عقیق:اين طلاب جوان كه زندگي مشترك خود را از كربلاي معلا آغاز كردند اولين گروهي هستند كه از استان خراسان شمالي با هدف فرهنگ سازي در زمينه ازدواج آسان و شروع يك زندگي بي آلايش و پرخير و بركت زير سايه اهل بيت(عليه السلام) قدم برداشته اند.
حجت الاسلام والمسلمين مهدي مهرپويان، روحاني كاروان اين گروه از طلاب و معاون فرهنگي مركز مديريت حوزه علميه خراسان شمالي متولي برگزاري اين برنامه فرهنگي را مديريت حوزه علميه خراسان شمالي خواند و ادامه داد: اين طرح جايگزين مناسبي براي مراسم هايي با هزينه هاي سنگين و سرسام آور در ابتداي زندگي جوانان است و ازدواج آسان و بي غل و غش را براي آنها ميسور مي سازد.
وي با بيان اين مطلب كه طلاب و روحانيان فرهنگ سازان جامعه هستند گفت: اين طرح كه در راستاي فرهنگ سازي در زمينه ازدواج آسان جوانان است و ابتدا با طلاب جوان آغاز گرديد و اميد آن مي رود با نهادينه شدن آن ، به تمام جامعه تسري يابد.



منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین