عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۹۰۵۳
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷
مدیر اتحادیه مؤسسات قرآنی مطرح کرد
مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی با اشاره به برگزاری نمایشگاه قران «گذرگاه نور» با هدف ایجاد فضای معنوی در جامعه، گفت: برخی از مردم جامعه هنوز با مضامین الهی آشنایی مناسبی ندارند.

عقیق:نمایشگاه «گذرگاه نور» با هدف توسعه فعالیت های قرآنی در شهر تهران به همت اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی و معاونت فرهنگی متروی تهران برگزار شده است.

حجت السلام «سیدحسین کوششی» مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآنی «گذرگاه نور» در زیرگذر متروی ولیعصر(عج)، گفت: روزانه میلیون‌ها نفر از اقشار مختلف جامعه برای تردد از مترو استفاده می کند به همین جهت تصمیم گرفتیم برای آشنایی شهروندان با فرهنگ قرآنی نمایشگاهی در متروی ولیعصر(عج) راه اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه برخی از مردم هنور آشنایی مناسبی با مضامین قرآنی ندارند، هدف از برگزاری نمایشگاه «گذرگاه نور» را نهادینه کردن فرهنگ قرآنی و ایجاد فضای معنوی عنوان کرد و افزود: در این نمایشگاه محصولات قرآنی مختلفی همچون کتاب، منسوجات عفاف و حجاب، آثار هنری - قرآنی برای عرضه وجود دارد.

حجت‌الاسلام کوششی به استقبال شهروندان از نمایشگاه «گذرگاه نور» و لزوم آشنا کردن مردم با فعالیت‌های قرآنی اشاره کرد و گفت: بسیاری از بخش‌‌ها به ویژه بخش مشاوره نمایشگاه مورد استقبال زیادی قرار گرفته است که این امر نشان دهنده نیاز جامعه به امور قرآنی و آگاهی از آموزه‌های الهی است.

بنا بر این گزارش، نمایشگاه قرآنی «گذرگاه نور» از 10 مردادماه به همت اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی و معاونت فرهنگی متروی تهران در گذرگاه متروی ولیعصر(عج) برگزار شده است و تا 20 مردادماه ادامه دارد.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین