عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۸۹۷۰
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴
معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره دانشگاهیان گفت: جامانده های عمره سال ۹۴ و دانشگاهیان عمره گذار سال جاری می توانند، با مراجعه به دفاتر ستاد در استانها و تحویل مدارک جهت اعزام به عتبات عالیات اقدام کنند.
عقیق:محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره دانشگاهیان گفت: ثبت نام نهایی از متقاضیان تشرف به عتبات عالیات از سوم مردادماه آغاز شده و در سایت لبیک ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به افزایش سهمیه عتبات دانشگاهیان، جامانده های عمره سال ۹۴ و دانشگاهیان عمره گزار سال جاری می توانند با مراجعه به دفاتر ستاد در استان های سراسر کشور بعد از اعلام اولیه و بررسی کارشناس استان؛ نسبت به تحویل مدارک جهت اعزام به عتبات عالیات اقدام کنند.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در خصوص ذخیره های عتبات هم گفت: افراد ذخیره روال ثبت نام را مانند نفرات اصلی انجام دهند و مدارک را به طور کامل تحویل شوراهای استانی عمره دهند تا در صورت انصراف زائرین اصلی، جایگزین شوند.

وی در خصوص زمان تحویل مدارک و واریز هزینه گفت: تمامی زائرین یک ماه قبل از سفر باید نسبت به تحویل مدارک و واریز هزینه اقدام کنند.

معاون اجرایی و اعزام ستاد در خصوص صدور مجوز خروج از کشور برای زائرین مشمول هم گفت: دفاتر ستاد در سراسر کشور برای تمامی زائرین مشمول، اعم از اصلی و ذخیره مجوز خروج از کشور صادر می کند. بنابراین پسران دانشجو مدارک لازم را تهیه و تحویل دفاتر ستاد دهند تا مجوز خروج از کشور آنها صادر شود.

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین