عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۸۹۳۴
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق گفت: روحانی و مداح نباید خود را هیچگاه در معرض اتهام قرار دهد، زیرا مسیر تکامل، بسیار دقیق است.
عقیق:حجت الاسلام نجف نجفی روحانی، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در کشور عراق در جمع روحانیون و مداحان اهل بیت(ع) در کربلا افزود: مسیر تکامل، بسیار دقیق و ظریف و جاده ای لغزنده است و شیطان تله ها و کمین گاه هایی بر سر راه انسان قرار داده است.

وی ادامه داد: طبق حدیثی از امام علی(ع)، هرکس از شر زبان، تمایلات مادی و غرایز جنسی بر حذر باشد، راه رستگاری را پیموده است.

روحانی همچنین با تأکید بر دقت نظر روحانیون و مداحان در خصوص دیدگاه های دیگران نسبت به خود گفت: روحانی و مداح نباید خود را هیچگاه در معرض اتهام قرار دهند زیرا مسیر تکامل، بسیار دقیق است.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف نیز با بیان اینکه با برنامه ریزی جدید بمنظور بازدید و حضور در مواقف مقدس کوفه، زائران بسیار راضی ترند از مراجعات آنان در قدردانی از این اقدام سخن گفت.

حجت الاسلام احمد احسانی تصریح کرد: هر یک از نمایندگان فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در کاروان ها باید متناسب با وسع و توان علمی و معرفتی خود، زائران را ارتقا دهند و معرفت آنان را نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بالا ببرند.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در کربلا نیز با بیان اینکه روحانیون و مداحان باید آداب مکان های مقدس را به زائران متذکر شوند، خطاب به آنان گفت: هر نقطه ای که شما در این سفر پا می گذارید، سرشار از درس و مالامال از پیام های معنوی است، بنابراین، این درس ها را به زائران بگویید و ارزش هر یک را منتقل کنید.

بهجتی افزود: روحانیون کاروان ها باید سطح علمی و دریافت ذهنی مخاطبان خود را در سفر بسنجند و مطابق با آن صحبت کنند تا همه بتوانند از آنها بهره ببرند.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین