عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۸۸۷۶
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶
مقدم‌کیا به فارس خبر داد
دبیر طرح ملی تلاوت با اشاره به ثبت‌نام بیش از 1000 نفر در چهارمین دوره این طرح از پیوستن چهارمحال‌وبختیاری به استان‌های مجری طرح ملی تلاوت خبر داد.

عقیق:«حسین مقدم‌کیا» دبیر اجرایی طرح ملی تلاوت در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به اتمام زمان نام‌نویسی در چهارمین دوره این طرح اظهار داشت: زمان ثبت‌نام در طرح ملی تلاوت به پایان رسید که در این مدت بیش از 1000 نفر در چهارمین دوره این طرح ثبت‌‌نام کردند.

پیوستن استان چهارمحال‌وبختیاری به مجریان طرح ملی تلاوت

وی با بیان اینکه ظرفیت پذیرش برای ترم اولی‌های چهارمین دوره طرح ملی تلاوت 150 نفر است، گفت: در صورتی که تعداد پذیرفته‌شدن در این طرح بیش از این تعداد شود با مسئولان معاونت قرآن و عترت ارشاد مذاکره خواهیم کرد تا حمایت آن‌ها را نیز جلب کنیم.

مقدم‌کیا از پیوستن استان چهارمحال‌وبختیاری به این طرح خبر داد و افزود: در بازدید از این استان مؤسسه نسیم‌وحی شهرکرد آمادگی خود را برای برگزاری طرح ملی تلاوت اعلام کرد که پس از آن سازمان تبلیغات اسلامی، ارشاد و شهرداری نیز قول مساعدت دادند به همین جهت استان‌های طرح ملی تلاوت به 16 استان(17 شهرستان) افزایش یافت.

دبیر طرح ملی تلاوت با اشاره به نام نویسی 117 نفر از شهرکرد در این طرح، خاطر نشان کرد: استان چهارمحال‌وبختیاری ظرفیت خوبی برای فعالیت‌های قرآنی دارد که امیدواریم با اجرای طرح ملی تلاوت بتوانیم در جهت توسعه امور قرآنی گامی برداریم.

برگزاری طرح ملی تلاوت به صورت مجازی

وی به اجرای این طرح به صورت مجازی نیز اشاره کرد و گفت: به دلیل عدم وجود امکانات لازم برای برپایی طرح ملی تلاوت در تمامی استان‌های کشور در حال حاضر اقدام به برگزاری طرح به صورت مجازی کردیم تا افراد علاقه‌مند به صورت اینترنتی بتوانند به این طرح بپیوندند.

به گزارش فارس، طرح ملی تلاوت در سال تحصیلی جدید در استان‌های مرکزی (اراک)، کرمانشاه (کرمانشاه)، گیلان (رشت)، اردبیل (پارس آباد)، خوزستان (اهواز)، خراسان شمالی(بجنورد)، آذربایجان شرقی (تبریز)،‌ مازندران (ساری)، سیستان و بلوچستان (زاهدان)، قزوین (قزوین)، اصفهان (کاشان)، هرمزگان (قشم و کیش)، همدان (همدان)، فارس (استهبان) و خراسان رضوی (مشهد مقدس)، چهارمحال وبختیاری(شهرکرد) برگزار می‌شود.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین