عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۸۷۸۵
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴
خاطره محمود مظفر از شهادت ۳ برادر خویش
قائم‌مقام ستاد اقامه نماز گفت: زمانی که منافقین به کشورمان حمله کردند، پدرم ۶ پسر خویش را به شام دعوت کرد و پس از غذا گفت: امام(ره) فرمان جهاد داده و از فردا خوردن هر لقمه‌ای در این خانه حرام است!

عقیق: 27سال از شکست مفتضحانه منافقین در عملیات مرصاد می‌گذرد و پوزه دشمنان جمهوری اسلامی در این هجوم غافلگیرکننده به لطف رشادت‌های جوانان این مرز و بوم به خاک مالیده شد.

در این عملیات بیش از ۳۰۰ نفر به فیض شهادت نایل آمدند که برادران مظفر از جمله آن‌ها هستند و خیابان مابین ولی‌عصر(عج) و فلسطین به نام آن‌ها مزین است. محمود مظفر قائم‌مقام ستاد اقامه نماز ماجرای شهادت برادران خود را اینگونه شرح داده است:

 

زمانی که منافقین از طریق اسلام‌آباد غرب به ایران حمله کردند، آن شب پدرم ۶ پسر را فرا خواند و پس از شام گفت: امام(ره) فرمان جهاد داده است و از فردا خوردن هر لقمه‌ای در این خانه حرام است و باید همگی عازم جبهه شویم و به فرمان امام لبیک بگوییم.

فردای آن روز ۶ برادر و مادر به همراه پدرعازم جبهه شدیم، مادر و پدر در پشتیبانی جنگ و ما ۶ برادر در دو گردان در خط مقدم سازماندهی شدیم و در عملیات مرصاد به دفاع پرداختیم. در آخرین ساعات عملیات سه تن از برادران یعنی علی حسن و رضا به همراه چندین رزمنده دیگر در گردنه‌ای حساس به مبارزه و دفاع جانانه مشغول می‌شوند، طوری که شهید علی دو پایش را با چفیه می‌بندد تا فکر عقب‌نشینی نکند و تا آخرین لحظه سه برادر با افراد باقیمانده می‌جنگند و جلوی پیشرفت منافقین گرفته می‌شود. تا اینکه همه این ۱۵ نفر به دست باقیمانده منافقین شهید می‌شوند و سپس نیروهای کمکی رسیده و جنگ خاتمه می‌یابد.

 

زمانی که ما سه برادر (محمود، احمد و حسین) در گردان حبیب آماده رفتن به خط بودیم در نیمه راه برگردانده شدیم و با پیکر گلگون برادر دیگر برگشتیم. هنگامی که خبر شهادت سه برادر به پدرو مادر داده شد، بلافاصله به خاک افتاده و سجده شکر به جا آوردند و مادرگفت که منتظر و آماده چنین خبری بودم، چون مدتی قبل در خواب دیدم یک سید سبزپوش خوش سیما درب منزل ما آمد و دفتری را جلوی من بازکرد، سه امضا از من گرفت و رفت و من تا آخرین لحظه که از انتهای کوچه محو شد به او نگاه می‌کردم و صلوات می‌فرستادم، بعد که ازخواب بلندشدم فهمیدم که شهادت سه فرزندم را وعده داده‌اند.


دیدار رهبر معظم انقلاب با خانواده شهید برادران مظفر در ابتدای دهه ۸۰

 

شهید «علی» شب‌ها که تا سحر با دوستان اوایل انقلاب بیدار و مشغول برنامه‌ریزی در مبارزه بود. دوستانش نماز شب می‌خواندند و می‌خوابیدند اما شهیدعلی اول می‌خوابید و بعد از دو ساعت برای نماز شب بیدار می‌شد و معتقد بود اول باید خوابید تا وقتی کمی لذت خواب را چشیدی بلندشوی و نماز شب بخوانی تااجر آن را کامل ببری.
شهید «حسن» عاشق محرومین و مستضعفان بود و از هر فرصتی برای خدمت به آنان استفاده می‌کرد.
شهید «رضا» که روحانی و از جوانترین قضات کشور بود، خوش‌اخلاق و مهربان و توجه عجیبی به کسب دانش و علم خانواده داشت.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین