عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۸۷۲۵
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳
شعارهاي مراسم بزرگ و ميليوني اربعين حسيني عراق در سال 94 مشخص شد.دو شعار اصلي «هيهات مناالذله» و «رحما بينهم» شعارهايي هستند كه در طراحي‌ محصولات مختلف فرهنگي، موكب‌آرايي‌ها، توليد پرچم‌ها و بنرها و ... به كار گرفته خواهند شد.
عقیق: شعارهاي مراسم اربعين 94 در عراق در تازه‌ترين جلسه‌اي كه با حضور مسئولان ايراني و عراقي عضو ستاد مركزي اربعين 94 به ميزباني موسسه نجف عراق در شهر مقدس نجف اشرف برگزار شد، مشخص گرديد.
دو شعار اصلي «هيهات مناالذله» و «رحما بينهم» شعارهايي هستند كه در طراحي‌ محصولات مختلف فرهنگي، موكب‌آرايي‌ها، توليد پرچم‌ها و بنرها و ... به كار گرفته خواهند شد.
براساس اين گزارش، شعار «هيهات مناالذله» در راستاي ظلم‌ستيزي و مقابله با دشمنان اسلام، چه در قالب نيروهاي استكباري و استعماري و چه در لباس تكفيري‌ها و سلفي‌ها و شعار «رحما بينهم» در جهت مهرباني با برادران مسلمان در سراسر دنيا براي مراسم ميليوني و جهاني اربعين حسيني در عراق در نظر گرفته شده است.
در اين جلسه، همچنين دو شعار اعتقادي با مضامين صبر و استقامت و اهميت نماز در كلام امام حسين عليه‌السلام به تصويب رسيد. «صبرا يا بني‌الكرام» و «اني احب الصلوه» شعارهاي اعتقادي اين مراسم بزرگ خواهند بود.
اربعين حسيني، همه ساله با حضور چند ميليوني مسلمانان از سراسر دنيا در عراق همراه است. ارادتمندان اهل بيت عصمت و طهارت عليهم‌السلام به مناسبت اربعين شهادت سيد و سالار شهيدان، ياد او را با راهپيمايي و پياده‌روي در مسيرهاي منتهي به كربلاي معلي گرامي مي‌دارند.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین