عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۸۶۴۶
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۹
معرفي يك وبلاگ زيارتي؛
عاشقان نداي حضرت دوست را از زمان ابراهيم خليل شنيده‌اند و آماده مي‌شوند تا با دلي پاك اين ندا را لبيك گويند. خود را به بارگاه دليل خلقت رسانند و از او و خاندانش مدد گيرند و بر گرد حرم امن طواف نمايند و آماده ديدار موعود شوند و بر نفسانيات خود سنگ زنند و در يك كلام آدميت را درك كنند و عهد ببندند تا بمانند بر اين معاهده.
عقیق:وبلاگ «مجموعه مواكب المشاعر» وبلاگي است با قالب آبي آسماني و تصويري از خانه خدا كه گرچه به تازگي و از خرداد ماه سال 94 شروع به كار كرده است اما در همين زمان اندك هم 56 يادداشت در آن منتشر شده است. يادداشت‌هايي با موضوعات مناسبي و مذهبي، اطلاعيه‌هاي سازمان حج و زيارت، اطلاع رساني پيرامون كاروان50017 و گزارش تصويري است.
در يادداشتي با عنوان «اهميت حج» به نقل از امام صادق عليه السلام مي‌خوانيم:«حج دو گونه است؛ حجي براي خدا و حجي براي خلق، هر كس براي خدا حج گذارد، پاداشش آنست كه خدا وي را به بهشت در آورد و هر كس براي مردم حج گذارد، پاداش وي روز قيامت بر عهده مردم خواهد بود.»
در يكي ديگر از يادداشت‌هاي اين وبلاگ كه به قلم مدير كاروان منتشر شده آمده است:«كم‌كم بوي عطر زيارت به مشام مي‌رسد و صداي زنگ كاروان‌هاي دل‌هاي عاشق به گوش مي‌آيد و ولوله‌اي در دل‌ها به پاست كه براي رسيدن به او سر از پا نشناخته و لحظه شماري مي‌كنند. عاشقان نداي حضرت دوست را از زمان ابراهيم خليل شنيده‌اند و آماده مي‌شوند تا با دلي پاك اين ندا را لبيك گويند. خود را به بارگاه دليل خلقت رسانند و از او و خاندانش مدد گيرند و بر گرد حرم امن طواف نمايند و آماده ديدار موعود شوند و بر نفسانيات خود سنگ زنند و در يك كلام آدميت را درك كنند و عهد ببندند تا بمانند بر اين معاهده.»
مخاطبين و زئران كاروان 50017 از طريق نوار بالايي وبلاگ و بخش «تماس با من» مي‌توانند با مدير اين وبلاگ ارتباط برقرار كنند. آخرين مطالب، لينك دوستان، پيوندهاي روزانه و آرشيو مطالب به تفكيك ماه از ديگر مواردي است كه در ستون سمت راست اين وبلاگ قابل دسترسي است.

عموم علاقه‌مندان براي مطالعه محتواي اين وبلاگ مي‌توانند به آدرس اينترنتيhttp://hajshr.mihanblog.com/مراجعه كنند.

يادآور مي‌شود، سلسله گزارش‌هاي معرفي وبلاگ مديران حج تمتع كشور ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان براي نام نويسي در «انجمن وبلاگ نويسان حج» مي‌تواننداينجارا كليك كنند.

براي مشاهده وبلاگ‌هاي برگزيده تا اين لحظه نيزاينجارا كليك كنيد.




منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین