عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۸۴۱۸
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸
سالروز تخریب حرم ائمه بقیع با مداحی حاج عبدالرضا هلالی در هیئت الرضا(ع)
هر چه که به دستگاه اهل بیت(ع) وصل شد و از آثار و نشانه های اهل بیت(ع) شد بوسیدنی می شود. علامه طباطبایی می گفتند که حاجات خود را از پارچه مشکی و کتبیه و بیرق های هیئت بگیرید.

صوت این جلسه را بشنوید

گزارش تصویری



عقیق: مراسم سالروز تخریب حرم ائمه بقیع با سخنرانی حجت الاسلام بی آزار تهرانی و مداحی حاج عبدالرضا هلالی در هیئت الرضا(ع) برگزار شد.

  • در ادامه گزیده ای از سخنان حجت الاسلام بی آزار را بخوانید:

_ بر مبنای یک فتوایی جریان تکفیری و وهابیت بر خودش واجب عینی و شرعی می بیند که تمام ابنیه و اماکن مطهره و حرم ها و قبوری که حول انبیا و اولیا است را با خاک یکسان کند. مبنای این فتوا متأسفانه در یک حدیث جعلی و بسیار صاحب ضعف سند آمده است که پیامبر اکرم(ص) فرمود خدا لعنت کند یهود را که آنها کسانی بودند که قبور انبیای خود را جایگاه عبادت و مسجد قرار دادند.

_ اگر حدیث و روایتی را تصور می کنیم که اشکال دارد بر کتاب خدا قرآن عرضه بداریم اگر قرآن نفی اش کرد آن حدیث را قرآن می فرماید بر دیوار بکوبید.در تمام احادیثی که ما داریم یهود وبنی اسرائیل انبیا ما را آزار دادند. یهود غیر از آزار روحی و روانی انبیا و اولیا کاری نکردند و ما چیزی به عنوان تکریم پیامبر در زمان حی از یهود نمی بینیم حالا چه برسد به زمانی که پیامبر از دنیا بروند و بخواهند مسجد درست کنند و تکریم کنند.

_ در علم رجال و حدیث و فقه مدلس به کسی گفته می شود که یکی در میان در احادیث دست برده است. در علم کلام یک جواب نغزی داریم که از خود دشمن می گیریم و به سر دشمن می زنیم. اگر این فتوا را قبول دارید اولین مسجدی که باید تخریب کنید بیت الله الحرام است چون بیت الله الحرام کنار قبور انبیا قرار دارد. به شهادت خود اهل سنت و حتی ابن تیمیه ی خبیث، آن جا آرامگاه حداقل هفت پیامبر است. حجر اسماعیل در کنار کعبه، قبر حضرت اسماعیل پیامبر خدا و مادر گرامیشان است.

_ حرمین عسکریین را بر اساس همین فتوا تخریب کردند. آرزوی آنها این است که حرم سه ساله ای را بزنند که ان شاء الله این آرزو را به گور می برند. تنها حرمی که بالای گنبدش پرچم نیست حرم امیرالمؤمنین است. به این جهت که منتقم همه اهل بیت آقایمان امام عصر می باشد. پرچم های بالای گنبدها به این دلیل است که منتقمی می آید و خونخواهی می کند. اما ابن ملجم مرادی به دست امام حسن مجتبی(ع) قصاص شد.

_ وهابیت خانه ای از شیشه دارد و یک سنگی به نام تکفیر برداشته است. عرب ها یک ضرب المثلی دارند کسی که خانه اش از شیشه است سنگ برنمی دارد چون هیچ پشتوانه ای ندارد.

_ توسل و عبادت و زیارت ما بر مبنا سنت و کتاب خدا قرآن مجید است .هر چه که به دستگاه اهل بیت(ع) وصل شد و از آثار و نشانه های اهل بیت(ع) شد بوسیدنی می شود. علامه طباطبایی می گفتند که حاجات خود را از پارچه مشکی و کتبیه و بیرق های هیئت بگیرید.

_ اسلام منهای غدیر داعش می شود. گاهی بعضی شبهه می افکنند که بوسیدن طلا و نقره و چوب ضریح حرم های شریف، شرک است. جواب این است که مگر بوسیدن جلد قرآن شرک است؟ ما جلد قرآن را که حتی گاهی از چرم گاو تهیه شده، می بوسیم به خاطر محتوای این کتاب، نه به خاطر گاو! بوسیدن این ضریح ها و مقبره ها به خاطر وجود شریف اولیاء خداست. بوسیدن قرآن که چیزی جز بوسیدن کاغذ و جوهر نیست. این بوسه، تکریم به علت و عظمت محتوای قرآن است. چه چیزی بالاتر از وجود مبارک پیامبر که این قرآن در سینه ی ایشان است؟ دلیل شفا گرفتن از پرچم و پارچه و ضریح و چای و غذای اولیای خدا، همین انتساب به وجود ولی خداست.

_ باید آگاه باشیم که این شبهات اعتقادات ما را هدف قرار ندهد. چراکه شبکه ها و رسانه های وهابی شدیدا با ظرافت و قدرت در حال کار بر روی اعتقادات ما شیعیان هستند. هر کسی با آل علی در افتاد ور افتاد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین