عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۷۵۵۱
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۷
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا از برگزاری مراسم ویژه احیای شب‌های قدر در ۸۰ مسجد و حسینیه این شهر خبر داد.
عقیق: حجت الاسلام بیاتیان با گرامی‌داشت لیالی قدر و ایام سوگواری امام علی(ع) گفت: شب‌های قدر بهترین بهانه برای شب زنده داری و راز و نیاز با پروردگار است.
وی با اشاره به این‌که شب های قدر اوج معنویت رمضان و قلب این ماه عزیز محسوب می شوند، افزود:باید با بهره گیری از لحظات این شب‌ها، معنویت و اخلاص در همه اعمالمان را در وجود خود نهادینه کنیم.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا همچنین با اشاره به این‌که شب های قدر شب  نزول کتاب انسان ساز قرآن است، مردم را به انس  با قرآن و تدبر در آیات آن فرا خواند.
حجت الاسلام بیاتیان، خاطر نشان کرد: در شب‌های قدر که شب آمرزش خداوند است، باید با بخشش همدیگر این غفران و رحمت بی واسعه الهی را میهمان دل های خود کنیم.
وی، همچنین با اشاره به نقش مبلغان در ایجاد بصیرت دینی و بالا بردن بینش مردم خاطرنشان ساخت: مبلغان همیشه تلاش می‌کنند تا حقایق دین مبین اسلام و سنت و سیره اهل بیت(ع)  را در بین آحاد جامعه تبیین و ترویج نمایند، لذا آن‌ها نقش مهمی در این زمینه داشته و در طول ماه مبارک باید در این زمینه بیشتر فعالیت کنند. 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا یادآور شد: علاوه بر برگزاری اعمال ویژه شب های قدر درتمامی  مساجد و حسینیه های این شهر مبلغان به عنوان سخنران این شب‌ها حضور خواهند یافت و در زمینه‌های گوناگون به ایراد سخن خواهند پرداخت.


منبع:حوزه
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین