عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۷۴۲۹
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۸
رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات استان كرمانشاه، از مشاركت بانوان كرمانشاهي در ساخت ضريح خيمه گاه حضرت زينب (س) خبرداد.
عقیق: حجت الاسلام سيد مصطفي حسيني منش، در كرمانشاه ضمن تبريك ايام ماه مبارك رمضان و توفيق بهره برداري بيشتر از ماه غفران و رحمت الهي اظهار داشت : خدمت به ائمه اطهار عليهم السلام خدمت به اسلام و سعادتي بسيار بزرگ است كه در اين راستا به لطف و عنايت خداوند متعال، مردم استان كرمانشاه و اين ستاد جزء استانهاي پويا و فعال در راستاي بازسازي عتبات عاليات مي باشد.
وي گفت : تعظيم شعائراز وظايف شرعي همه ما و عاشقان و شيفتگان اسلام و رهروان اهل بيت (ع) است كه قرآن كريم و ائمه معصومين بر آن تاكيد ويژه داشته اند و ما نيز در اين راه بايد تمام همت و تلاش خود را به كار گيريم.
رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات استان كرمانشاه، در ادامه، احياء،تعمير و سرعت توسعه عتبات مقدسه را از بارزترين تعظيم شعائر اسلامي ذكر كرد و گفت : خوشبختانه نظام مقدس جمهوري اسلامي و مردم اين كشور و خصوصا مردم استان كرمانشاه كه از دير باز ميزبان زوار ائمه اطهار عليهم السلام بوده اند در اين امر مقدس سنگ تمام گذاشته اند و خدمات شاياني را ارائه نموده اند.
حجت الاسلام حسيني منش، تصريح كرد: اين ستاد با همكاري و حمايت مردم توانسته است پروژه هاي خوبي را به اتمام برساند كه از مهمترين آنها مي توان به درب باب الراس سيد الشهداء(ع) ، بخشي از تل زينبيه اشاره نمود.
رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات استان كرمانشاه درپايان عنوان كرد :بانوان كرمانشاهي با اهداي طلا و جواهرات خود در ساخت ۲ طرح درب حرم مطهر امامين عسكريين عليهم السلام و نيم ضريح خيمه گاه حضرت زينب (س) شركت كردند.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین