عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۷۳۷۲
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶
یکی از تصاویری که از حضور نیروهای «قوای محمد(ص)» در کشور لبنان و سوریه منتشر شده است و بسیار هم در فضای مجازی قابل مشاهده است به این سخرانی حاج احمد متوسلیان اختصاص دارد.
عقیق:امروز یکشنبه چهاردهم تیرماه، سالروز ربایش حاج‌احمد متوسلیان(فرمانده لشکر27 )به همراه سه دیپلمات کشورمان در منطقه «بُرباره» لبنان است.مزدوران «حزب فالانژ» در این روز که مصادف با ماه جولای 1982 و 14 تیرماه 1361 بود اتومبیل هیأت نمایندگی دیپلماتیک کشورمان را هنگام ورود به شهر بیروت و در حین عبور از پست ایست و بازرسی متوقف کردند و چهار سرنشین خودرو را به رغم داشتن مصونیت دیپلماتیک توسط آدم ربایان دست نشانده رژیم تروریستی «تل آویو» گروگان گرفتند.

غروب روز بیست و یکم خرداد ۱۳۶۱، یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که متشکل از بخشی از تیپ «محمد رسول‌الله(ص)» و نیز بخشی از نیروهای تیپ «۵۸ تکاور ذوالفقار» ارتش به فرماندهی حاج احمد متوسلیان بودند در فرودگاه دمشق به زمین نشست و این آغاز حضور «قوای محمد(ص)» برای مبارزه با رژیم اشغالگر قدس و مقدمه‌ای برای تحمل 33 فراق و تحمل انتظار برای بازگشت حاج احمد متوسلیان، کاظم اخوان، تقی رستگارمقدم و سید محسن موسوی شد.

حاج احمد در حال سخنرانی برای قوای محمد (ص)

یکی از تصاویری که از حضور این نیروها در لبنان و سوریه بسیار در فضای مجازی قابل مشاهده است به سخرانی جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان اختصاص دارد. تصویر پیش رو مربوط به سخنرانی این فرمانده در اردوگاه «زَبدانی» سوریه است و به ترتیب اسامی افراد حاضر در آن از سمت راست عبارتند از:

1-ناشناخته

2-شهید علی اکبر حاجی‌پورامیر

3-شهید کاظم نجفی رستگار

4-ناشناخته

5-شهید مرتضی سلمان‌طرقی

6-شهید ناصر شیری

7-منصور کوچک محسنی

8-شهید علی میر رییس‌اسکویی

9- حسن شاه‌حسینی

10-جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان

11-جعفر جهروتی‌زاده

12-ناشناخته.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین