عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۷۳۶۱
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱
شب گذشته با 6500 بيننده؛
با حضور بيش از 6 هزار و 500 تن در محل اجراي نمايش بزرگ «فصل شيدايي»، ركورد تماشاگران اين نمايش ميداني در شب گذشته (شنبه 13 تير) شكسته شد.
عقیق:به نقل از روابط عمومي نمايش فصل شيدايي، اجراي اين نمايش چندرسانه‌اي در شمال شرق تهران با استقبال بيش از انتظار و پيش‌بيني‌ها مواجه شده است؛ به گونه‌اي كه هر شب، بيش از 5 هزار نفر از شهروندان تهراني و چند استان همجوار از آن ديدن مي‌كنند.
بنا بر اين گزارش، در حالي كه پنجشنبه و جمعه گذشته، هزاران نفر از علاقه‌مندان خود را به بام شرقي تهران رسانده بودند تا شاهد اجراي اين نمايش باشند، تنها در يك شب، بيش از 6 هزار و 500 نفر از دوازدهمين اجراي فصل شيدايي استقبال كردند.
ازدحام و استقبال مردم در شامگاه شنبه به اندازه‌اي بود كه علاوه بر جايگاه اختصاص يافته براي نشستن تماشاگران،‌ حدود يك هزار و 500 نفر نيز در مسيرهاي اطراف محل اجراي نمايش، به صورت ايستاده به ديدن فصل شيدايي پرداختند.
نمايش بزرگ و چندرسانه‌اي فصل شيدايي شب‌هاي ماه رمضان به جز سه شب‌ قدر در كيلومتر 2 جاده لشگرك اجرا مي‌شود.
علاقه‌مندان براي ديدن اين نمايش مي‌توانند عدد 1 را به سامانه 3000419 پيامك كرده و روند ثبت‌نام و شب حضور در اين نمايش را پيگيري كنند.
فصل شيدايي به كارگرداني سعيد اسماعيلي و روايت رسالت بوذري، تاريخ را با محوريت توسل به اهل بيت (ع) از هبوط حضرت آدم (ع) تا ظهور حضرت حجت (عج) مرور مي‌كند.
اين نمايش، پيش‌تر در 6 شهر كشور اجرا شده كه در استان يزد، ركورد 14 هزار تماشاگر در يك شب را به نام خود ثبت كرده است.
فصل شيدايي، امشب و دو شب قدر ديگر اجرا نمي‌شود.




منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین