عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۷۳۳۰
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸
برای دومین بار؛
در راستاي اجراي طرح نظافت خيابانهاي اطراف حرم و جذب خادمان افتخاري , ساير خيابانهاي شهر با حضور توليت آستان و خادمان هيئتهاى مذهبى شهر نجف و شماري از نيروهاي بسيج مردمي رُفت و روب شد .آستان قدس علوى طى چند ماه گذشته با اجراى طرح ويژه نظافت و رُفت و روب شبانه خيابانهاى شهر نجف صدها خادم افتخارى و صدها تن از خادمان هيئتهاى مذهبى را جذب كرد .
عقیق:در راستاي اجراي طرح نظافت خيابانهاي اطراف حرم و جذب خادمان افتخاري , ساير خيابانهاي شهر با حضور توليت آستان و خادمان هيئتهاى مذهبى شهر نجف و شماري از نيروهاي بسيج مردمي رُفت و روب شد .
حجت الاسلام سيد نزار حبل المتين توليت آستان قدس علوى در اين رابطه گفت : بعد از اجراى طرح هفته اى نظافت و رفت و روب خيابانهاى اطراف حرم مطهر كه در آن اقشار مختلف مردمى به صورت افتخارى شركت كردند اين بار اين طرح را در ساير خيابانهاى شهر به اجرا در آورديم .
حجت الاسلام حبل المتين افزود : اين طرح در مناطق و كوچه هاى نزديك حرم مطهر شروع شد و اكنون در ساير مناطق به اجرا در آمد و اميدواريم طى يكسال آينده با اجراى اين طرح تصوير كنونى شهر نجف اشرف تغيير يابد .
توليت آستان قدس علوى در ادامه ضمن قدردانى از مشاركت شهردارى نجف در اين طرح تاكيد كرد : مجددا از تمامى اهالى شهر نجف و هيئتهاى مذهبى و اداره هاى دولتى جهت مشاركت در اين طرح خيرخواهانه دعوت مى كنيم و آستان آمادگى كامل خود را جهت همكارى با تمامى نهادها و سازمانها جهت نظافت شهر اعلام مى دارد .
گفتنى است آستان قدس علوى طى چند ماه گذشته با اجراى طرح ويژه نظافت و رُفت و روب شبانه خيابانهاى شهر نجف صدها خادم افتخارى و صدها تن از خادمان هيئتهاى مذهبى را جذب كرد .












منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین