عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۷۳۲۰
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷
با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد:
آیین رونمایی از برنامه قرآن و تفاسیر ویژه تلفن های همراه با نام نرم افزار "سراج" و سایت ترجمه قرآن کریم، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران برگزار شد.
عقیق:آیین رونمایی از برنامه قرآن و تفاسیر ویژه تلفن های همراه با نام نرم افزار "سراج" و نیز سایت ترجمه قرآن کریم، شب گذشته با حضور علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در غرفه مرکز فرهنگ و معارف قرآن دفتر تبلیغات اسلامی، در بخش حوزوی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران برگزار شد.
نرم افزار "سراج" که برای بستر اندروید طراحی شده، شامل متن قرآن به همراه 7 ترجمه فارسی، 3 ترجمه به زبان های خارجی، 2 تفسیر المیزان و نمونه، ترتیل 6 قاری برجسته بصورت کامل، ترتیل بیش از 70 قاری بصورت آیه به آیه می باشد که با همکاری مرکز فرهنگ و معارف قرآن و اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تولید و ارائه شده است.
همچنین در این مراسم از نسخه جدید سایت ترجمه قرآن نیز رو نمایی شد.
برپایه این گزارش، حجج ‌اسلام والمسلمین محمد صادق یوسفی مقدم، رئیس مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم، نجف لک‌زائی، رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و سید حسن طیب حسینی، مدیر روابط عمومی حوزه های علمیه و مدیر بخش حوزوی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم نیز در این مراسم حضور داشتند.


منبع:حوزه
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین