عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۷۳۱۳
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
سخنگوی شورای نمایش فیلم حوزه هنری از آغاز اکران رستاخیز در ۵۰ سینمای کشور از چهارشنبه ۲۴ تیر ماه خبر داد.
عقیق:غلامرضا فرجی پیش از ظهر شنبه در نشست خبری فیلم سینمایی رستاخیز در حوزه هنری فارس با بیان اینکه بعضی فیلمها در اولویت سینماهای حوزه هنری قرار ندارند، بیان کرد: این جرم نیست که بعضی سینماهای کشور فیلمی را اکران نکنند.

آغاز اکران رستاخیز در ۵۰ سینما

مدیر توزیع فیلم های حوزه هنری و فیلم سینمایی رستاخیز در این نشست که با حضور احمدرضا درویش، نویسنده و کارگردان رستاخیز برگزار شد، از اکران عمومی این فیلم خبر داد و  به مهر گفت: اکران فیلم سینمایی رستاخیز از چهارشنبه ۲۴ تیرماه جاری همزمان در ۵۰ سینمای کشور به روی پرده می رود.

فرجی با اعلام اینکه در شیراز سالن های سعدی و فلسطین در گروه سینماهای نمایش دهنده این فیلم قرار دارند، افزود: علت اینکه این سینماها برای اکران رستاخیز در شیراز انتخاب شده اند به لحاظ کیفیتی است که از نمایش این فیلم انتظار می رود.

وی افزود: سینماهای واقع در چهارراه زند شیراز به خاطر کیفیت در یک رده قرار دارند.

سخنگوی شورای نمایش فیلم حوزه هنری گفت: در سینما «شیراز» نیز نمایش فیلم رستاخیز برای گروه های دانش آموزی به صورت اکران روزانه انجام می گیرد.

مدیر توزیع فیلم های حوزه هنری تصریح کرد: نمایش فیلم رستاخیز به سرگروهی سینما آزادی تهران انجام می گیرد.

در شیراز سینمایی در حد و اندازه های استاندارد کم پیدا می شود

معاون سینمایی حوزه هنری فارس نیز در این نشست خبری با توجه به اینکه رستاخیز بر اساس استاندارهای جهانی ساخته شده است، گفت: برای نمایش این فیلم در شیراز سینمایی در حد و اندازه های استاندارد کم پیدا می شود.

غلامرضا کاظمی خواستار به روز شدن سالن های سینما در شیراز شد و بیان کرد: سینماداران به تنهایی نمی توانند از پس هزینه های به روز رسانی سالنها برآیند. زیرا بودجه ها برای سالن های سینما به صورت استانی تعریف شده است.

وی تاکید کرد: تلاش می کنیم با وجود این امکانات، فیلم سینمایی رستاخیز به بهترین نحو در سینماهای شیراز اکران شود.

 

منبع:فرهنگ


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین