عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۷۳۱۲
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا(س) ضمن تشریح برنامه‌های شب‌های قدر در حرم حضرت امام خمینی(ره) گفت: شرکت مترو و اتوبوسرانی در این ایام زائران را جا به جا خواهند کرد.
عقیق:اکبر توکلی‌نژاد در حاشیه مراسم برگزاری انس با قرآن که در حرم حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال مراسم انس با قرآن هر روز از ساعت ۷ و ۴۰ دقیقه تا ۹ صبح در داخل حرم حضرت امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
 
وی تصریح کرد: یکی از آرزوهای دیرینه مردم خوب کشورمان و به ویژه مردم تهران این بود که بتوانند در کنار امام دلها، مراسم‌های شب‌های احیا را برگزار کنند که امسال این کار محقق خواهد شد.
 
توکلی‌نژاد با اشاره به اتمام پروژه حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) گفت: با اتمام این پروژه، امسال نخستین برنامه‌های شب‌های احیا در حرم حضرت امام(ره) برگزار خواهد شد.
 
مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا(س) با اشاره به برگزاری مراسم شب‌های احیا در حرم حضرت امام خمینی(ره) ادامه داد: تمهیدات لازم برای انتقال زائرین و شهروندان به حرم امام(ره) پیش‌بینی شده است و در همین زمینه، شرکت مترو و اتوبوسرانی تا صبح آماده ارائه خدمات و جابجایی شهروندان و زائرین خواهند بود.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه سازمان بهشت‌زهرا(س) هیچ برنامه رسمی را به جز برگزاری مراسم شب احیا در حرم حضرت امام خمینی(ره) ندارد، گفت: با افتتاح پروژه حرم حضرت امام(ره)، تمامی برنامه‌ها در این محل برگزار خواهد شد.
 
توکلی‌نژاد در پایان در خصوص طرح ساماندهی قبور شهدا گفت: آنچه که مسلم است این است که این کار به عهده بنیاد شهید است و سازمان بهشت زهرا، تمامی خدمات عمومی را در این قبور فراهم کرده است.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین