عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۷۲۶۴
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
اجرای نمایش میدانی و چندرسانه‌ای «فصل شیدایی» که از پنجم ماه مبارک رمضان در تهران آغاز شده، تنها در سه شب قدر (یکشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه) تعطیل است.

عقیق:روابط عمومی نمایش «فصل شیدایی» در آستانه لیالی قدر اعلام کرد: به منظور شرکت شهروندان تهرانی در آیین‌ شب‌های قدر و سوگواری امیر مؤمنان، علی (ع) و باشکوه‌تر شدن مراسم احیاء در سه شب نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان، نمایش «فصل شیدایی» در این سه شب اجرا نخواهد داشت. بنابراین، اجرای نمایش فقط در شامگاه یکشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه تعطیل است.

بر اساس این خبر، سامانه ثبت‌نام تماشاگران نمایش برای سه شب چهاردهم، شانزدهم و هجدهم تیرماه مصادف با یکشنبه هجدهم، سه‌شنبه بیستم و پنجشنبه بیست و دوم ماه مبارک رمضان، نوبت رزرو نمی‌کند، اما نمایش در سایر شب‌ها تا پایان مبارک رمضان، پذیرای مخاطبان خود خواهد بود.

روابط عمومی «فصل شیدایی» تأکید کرده است که این نمایش در شب‌های پانزدهم و هفدهم تیرماه (بین لیالی قدر) اجرا خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند مانند گذشته با ارسال عدد 1 به سامانه 3000419 یا مراجعه به پایگاه رسمی مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی (مهنا) بلیت رایگان این نمایش را رزرو کنند.

نمایش میدانی «فصل شیدایی» به کارگردانی سعید اسماعیلی و روایت رسالت بوذری، هر شب پذیرای 5 هزار نفر در بام ‌شرقی تهران، واقع در کیلومتر 2 جاده لشگرک است.

تاکنون بیش از 50 هزار نفر از شهروندان استان تهران و چند استان همجوار طی 12 شب از این نمایش چندرسانه‌ای دیدن کرده‌اند. «فصل شیدایی» ضمن مرور تاریخ به موضوع توسل و تمسک به اهل بیت (ع) می‌پردازد و مخاطبان را طی 2 ساعت به تماشای صحنه‌هایی از زندگی حضرت آدم (ع)، حضرت نوح (ع)، بعثت پیامبر (ص)، شهادت حضرت زهرا (س)، امامت امام مجتبی (ع)، واقعه کربلا، حدیث سلسله‌الذهب امام رضا (ع)، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و ظهور دعوت می‌کند.

«فصل شیدایی» پیش از این در 6 شهر کشور اجرا شده و در شهر یزد، رکورد بیش‌ترین تماشاگر یک شب را با 14 هزار بیننده در بین نمایش‌های ایرانی به نام خود ثبت کرده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین