عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۷۲۵
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۰
حداقل و حداکثر قیمت اعزام‌های زمینی ۷۵۰ تا ۹۵۰ هزار تومان و حداقل و حداکثر قیمت اعزام‌های هوایی از تهران را به ترتیب یک میلیون و ۵۰ هزار تا یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است.

عقیق: مسعود اخوان با بیان اینکه پیش ثبت نام دوره جدید عتبات از 28 بهمن تا پنجم اسفند ماه جاری صورت گرفت افزود: در این دوره، حدود 210 هزار نفر در پیش ثبت نام عتبات نام نویسی کردند.

این مقام مسئول در سازمان حج و زیارت ادامه داد: اعزام‌های دوره جدید عتبات از 24 اسفند ماه جاری آغاز و تا 26 اردیبهشت ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

به گفته اخوان، طبق قرعه کشی‌های صورت گرفته، نام نویسی در کاروان‌های دوره جدید عتبات از ساعت 9 صبح امروز - سه شنبه - آغاز می‌شود و اولویت‌های یک تا سه می‌توانند برای نام نویسی در کاروان‌های هوایی یا زمینی به نشانی اینترنتی www.atabat.haj.ir مراجعه کنند.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت ادامه داد: اولویت‌های چهار تا شش نیز از ساعت 14 فردا - چهارشنبه - می‌توانند برای نام نویسی در کاروان‌ها اقدام کنند.

اخوان با بیان اینکه قیمت اعزام‌های هوایی و زمینی دوره جدید نیز مانند دوره قبلی خواهد بود گفت: در این دوره نیز کاهش قیمت در اعزام‌ها لحاظ خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول در سازمان حج و زیارت، بر این اساس از ابتدای دوره فعلی عتبات عالیات که از 28 دی ماه امسال آغاز شده، قیمت اعزام از راه زمینی 15 و اعزام هوایی 10 درصد کاهش یافته است.

اخوان حداقل و حداکثر قیمت اعزام‌های زمینی 750 تا 950 هزار تومان و حداقل و حداکثر قیمت اعزام‌های هوایی از تهران را به ترتیب یک میلیون و 50 هزار تا یک میلیون و 350 هزار تومان عنوان کرد.


منبع: خبرگزاری حج
211007


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین