عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۷۰۷۶
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
استاد حوزه و دانشگاه گفت: در خطبه شعبا‌نیه پیامبر اکرم‌(ص) فرموده‌اند که ترک محرمات از دیگر اعمالی است که بسیار در ماه رمضان توصیه شده، که البته همین کار زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) است.
عقیق:حجت الاسلام و‌المسلمین مرتضی ادیب‌یزدی، استاد حوزه و دانشگاه در گفتگویی در خصوص پر‌فضیلت‌ترین اعمال در ماه رمضان گفت:
انتظار فرج امام زمان (عج) افضل اعمال در ماه مبارک رمضان است، در این ماه روزه‌داران با خود‌سازی و دور شدن از گناه به حالت خاصی دست پیدا کرده و به فضیلت اخلاقی می‌رسند که این امر یکی از نشانه‌های منتظر‌‌ان است.

وی با اشاره به اینکه ماه رمضان نقش موثری در خودسازی دارد، افزود: رمضان بهار و اوج بندگی بوده و لازم است منتظران در این ماه سرآمد عبادت و بندگی باشند.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: در خطبه شعبا‌نیه پیامبر اکرم‌(ص) فرموده‌اند که ترک محرمات از دیگر اعمالی است که بسیار در این ماه توصیه شده، که البته همین کار زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) است.

وی گفت: منتظر در ماه رمضان در اوج فضیلت اخلاقی بوده و ماه رمضان با توجه به روزه‌داری و نزدیکی به خدا و عبادت می‌تواند نقش موثری در خود‌سازی داشته باشد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین