عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۷۰۰۶
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
مدیر مدرسه علمیه سعیدیه ارسنجان گفت: انسان باید از فرصت رمضان استفاده کند و اگر خدایی ناکرده عمل بد و ناشایستی از او سرزده باشد آنرا در این ماه که فصل توبه است ، جبران نماید.
عقیق: حجت الاسلام احمد کریمیان فر  با تاکید بر بهره گیری از اوقات ماه مبارک رمضان ، بر خودسازی و آراسته شدن مومن به صفات پسندیده تاکید کرد و گفت: انسان به وسیله ی،  وفادار بودن به پیمان هایی که خداوند برای او مقرر کرده است و دروغ نگفتن و شرم و حیا داشتن از آنچه برای خدا و مردم زشت است و خوش اخلاق بودن با زن، فرزند و مردم می تواند اسلام خود را کامل نماید.
وی افزود: البته چنین قلوب مهربانی باید صاحبانش از توجهات و عنایت های دنیایی حضرت بهره مند باشند، قلبی که همچون سنگ نسبت به خانواده، مردم، یتیم، پدر و مادر،ضعیف و خدمتکار نامهربان و بی تفاوت است، باید صاحبش از همه فیوضات الهی و برکات محروم و بی بهره باشد.
مدیر مدرسه علمیه سعیدیه ارسنجان تصریح کرد: در این ماه مبارک رمضان، باید فرصت ها را غنیمت شمرد و کارهایی را انجام داد که خداوند به وسیله این اعمال ، انسان را در بهترین مکان جای بدهد؛ کسی که یتیمی را پناه دهد و به نظر رحمت داشته باشد و نسبت به او پدر باشد و آن که به ناتوانی محبت کند و او را در کارهای عقب مانده اش یاری بدهد از بهترین اعمال در این ماه مبارک رمضان است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: بدون شک اگر عمل انسان در این ماه مبارک، چه کوچک و چه بزرگ باشد، مطمئنا عکس العمل و آثار آن را در زندگی روزمره  نمود خواهد یافت . انسان باید از فرصت رمضان استفاده کند و اگر خدایی ناکرده عمل بد و ناشایستی  از  او سرزده باشد آنرا در این ماه که فصل توبه است ، جبران نماید.


منبع:حوزه
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین