عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۶۱۱
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۰
دانشجویان بوسنی و هرزگوین:
یک دانشجوی کشور بوسنی و هرزگوین گفت: امروز بارگاه منور رضوی کانون توجه جهان اسلام است و تلاش برای آشنا ساختن مردم با معارف و ارزشهای اسلامی و ترویج سیره حضرت رضا(ع) مهمترین رسالت این بارگاه ملکوتی است.
عقیق: «آمیلا جامچیچ» دانشجوی کارشناسی ارشد علوم تربیت اسلامی در حاشیه بازدید دانشجویان و طلاب کشور بوسنی و هرزگوین از مؤسسات فرهنگی و نمایشگاه دایمی آستان قدس رضوی کیفیت فضاهای عبادی و زیارتی ایجاد شده در حرم مطهر رضوی را بسیار شایسته و در‌خور نام حضرت رضا(ع) دانست.
این طلبه مرکز حوزه «طه» بوسنی و هرزگوین اذعان داشت: وجود کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی در مجموعه حرم مطهر رضوی فضایی را برای محققان و پژوهشگران به وجود آورده که ضمن استفاده از منابع جامع و کامل این کتابخانه در فضای معنوی حرم مطهر قرار گیرند.
«الدان ممیشاهویچ» تصریح کرد: ورود گسترده آستان قدس رضوی به عنوان یک نهاد مذهبی در حوزه‌های مختلف دینی، آموزشی، علمی، فرهنگی، درمانی و اقتصادی بسیار قابل تحسین است.
وی افزود: عظمت و بزرگی این حرم غیر‌قابل تصور است و قطعاً مسؤولان این آستان مقدس تلاشهای فراوان و برنامه‌ریزی شده‌ای را برای آسایش و زائران این حرم انجام داده‌اند که قابل تحسین است.

منبع:
پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی
211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین