عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۵۵۲۹
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
مشاور وزير و مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم:
مشاور وزير و مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم در جلسه مشترك با ستاد اقامه نماز استان با برگزاري جشنواره نماز و رسانه موافقت كرد.
عقیق:به نقل از روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم، حجت الاسلام و المسلمين عبدالرضا ايزدپناه مشاور وزير و مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم به همراهي جمعي از مديران اين اداره كل ضمن بازديد از ستاد اقامه نماز استان، با حجت الاسلام محمدصادق كفيل مسئول جديد اين ستاد ديدار و گفت و گو كرد.
حجت الاسلام ايزدپناه، در اين ديدار ضمن عرض تبريك به مسئول جديد ستاد اقامه نماز استان، خطاب به وي اظهار داشت: با حضور شما در اين نهاد شاهد بركات بيش از پيش در حوزه نماز استان بوده ايم كه اميدواريم اين توفيقات بيشتر شود.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم ضمن اعلام آمادگي اين اداره كل براي همكاري و تعامل بيشتر با ستاد اقامه نماز استان در جهت خدمت به اين فريضه، عنوان كرد: نگاه و رويكرد جديد اين ستاد در پيشبرد طرح‌ها و اهداف، بيرون از قالب و سيستم اداري قابل تحسين است.
اين مسئول فرهنگي استان، كمبود اعتبارات در به سرانجام رساندن برنامه‌ها را بسيار مشكل ساز عنوان كرد و افزود: دستگاه‌هاي اجرايي بايد با استفاده از همان مشروعيت قانوني خود و همدلي و هم افزايي برنامه‌هاي خود را عملياتي كنند.
وي با اشاره به برگزاري جشنواره ملي نماز و نيايش به روايت دوربين توسط اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم، اذعان داشت: اين جشنواره ظرفيت هنري بزرگي در حوزه نماز است كه در آن با استفاده از دو هنر عكس و فيلم آثار ارزشمند هنري با موضوع نماز توليد مي‌شود.
معاون سابق قوه قضائيه ضمن تاكيد بر لزوم بررسي راهكارهاي همكاري بيشتر اين دو نهاد در حوزه نماز با تشكيل كارگروهي با موضوع ساماندهي فعاليت‌هاي هنري حوزه نماز موافقت كرد و گفت: اين كارگروه به رياست معاون فرهنگي هنري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم و با حضور اعضايي همچون روساي انجمن‌هاي هنري نمايش و سينماي جوانان استان و كارشناس هنري اين اداره كل و همچنين مسئول و كارشناسان ستاد اقامه نماز استان تشكيل شود.
حجت الاسلام ايزدپناه همچنين با برگزاري جشنواره نماز و رسانه موافقت كرد و مقرر شد برنامه ريزي‌هاي لازم براي برگزاري اين جشنواره صورت بگيرد.
در ادامه اين جلسه حجت الاسلام رئيسي مسئول ستاد اقامه نماز اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم نيز در سخناني خواستار حمايت مادي و معنوي از نويسندگان، ناشران، رسانه‌ها و هنرمندان فعال در ترويج فرهنگ نماز شد و در ادامه پيشنهاد داد تا از ستاد اقامه نماز استان به منظور مشاركت و همكاري در برگزاري جشنواره دوسالانه نماز و نيايش به روايت دوربين دعوت شود كه مورد تصويب قرار گرفت.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین