عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۵۳۶
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۶
حجت الاسلام صدیقی
حضرت آقا فرمودند تنها به علم و اراده خودتان تکیه نکنید طوفان‌ها زیاد است و این طوفان‌ها گاهی اوقات سخت می‌شود و در این طوفان‌ها نمی‌توانید خود را حفظ کنید و باید در این اوقات خودتان را به کسی و یا جایی وصل کنید که شما را حفظ کنند
عقیق: حجت الاسلام صدیقی درباره نظر رهبر معظم انقلاب درخصوص جایگاه آیت‌الله خوشوقت گفت: چند وقت قبل به همراه تعدادی از طلاب به خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدیم ، حضرت آقا فرمودند تنها به علم و اراده خودتان تکیه نکنید طوفان‌ها زیاد است و این طوفان‌ها گاهی اوقات سخت می‌شود و در این طوفان‌ها نمی‌توانید خود را حفظ کنید و باید در این اوقات خودتان را به کسی و یا جایی وصل کنید که شما را حفظ کنند، بعد بنده به حضرت آقا گفتم از چه کسی استفاده کنیم؟ رهبر معظم انقلاب در پاسخ گفتند؛ در طوفان ها خود را به آیت الله خوشوقت وصل کنید.


آیت‌الله خوشوقت صبح امروز پس از گذشت 17 روز بستری بودن در بیمارستان‌ سعودی به ملکوت اعلی پیوست. ایشان به دلیل ناراحتی‌های قلبی و افت فشار در بیمارستان ملک فیصل مکه مکرمه به دیدار حق رفت.

پیش از این قرار بود آیت الله خوشوقت برای ادامه درمان و معالجات به تهران منتقل شوند که به دلیل ناپایداری وضعیت ایشان و با نظر پزشکان معالج سعودی و هیئت پزشکی ایرانی این سفر لغو شد.

همچنین سازمان حج و زیارت انتقال پیکر مطهر این عالم فرزانه به کشورمان را پیگیری می‌کند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین