عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۴۶۳۰
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۹
حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني،با استناد به حديث قدسي، اخلاص را سري از اسرار الهي برشمرد و آن ا وديعه الهي در قلب انسان هاي محبوب خدا خواند.
عقیق: حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق، در جلسه هماهنگي و تواصي هفتگي پرسنل بعثه مقام معظم رهبري، اخلاص را نتيجه يقين و بينش صحيح عنوان كرد و افزود: اگر به خدا، قيامت، حساب و كتاب يقين و باور پيدا شود هرگز انسان كاري براي غيرخدا انجام نمي دهد و در هيچ كاري غير خدا را شريك نمي سازد.
وي با استناد به حديث قدسي اخلاص را سري از اسرار الهي برشمرد و آن ا وديعه الهي در قلب انسان هاي محبوب خدا خواند.
وي نجات و رهايي از مشكلات را در گرو اخلاص دانست و افزود: بايد هر تلاشي با اخلاص همراه شود تا مدد الهي و نصرت خداوند شامل حال انسان شود و انسان نتيجه مطلوب را به دست آورد.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق با تاكيد بر لزوم تكريم زايرين و رفتار و اخلاق حسنه گفت: بهترين نوع مديريت مديريت اخلاقي است كه در ضمن رفاقت هر فردي وظيفه خود را به نحو احسن انجام دهد.
وي با اشاره به لزوم نظم و انضباط خاطرنشان كرد: عالم هستي بر اساس نظم است و انسان اگر بخواهد موفق شود بايد نظم در كارهاي خود داشته باشد.
بنابراين گزارش در اين جلسه چند نفر از پرسنل بعثه مقام معظم رهبري نقطه نظرات خود را در رابطه با مسائل مختلف از جمله مسائل زايران بيان كردند.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین