عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۴۳۳۳
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸
رييس ستاد بازسازي عتبات عاليات در وزارت نيرو گفت: فعاليتهاي پيشين و اقدامات پيش روي اين ستاد در همايش دو روزه اي بررسي مي‌شود.
عقیق: راحمي در اين باره گفت: اين همايش با حضور وزير نيرو، رييس ستاد بازسازي عتبات عاليات كشور، مسئولين و كاركنان ۶ و ۷ خرداد ماه در ساختمان وزارت نيرو در تهران برگزار خواهد شد.
وي با بيان محورها و اهداف اين گردهمايي افزود: در طول چند سال گذشته اين ستاد تلاش كرد تا نسبت به جذب نذورات، ارسال تجهيزات مرتبط و اجراي پروژه‌ها اقداماتي را از جمله احداث پستهاي ثابت ۱۳۲/۳۳ كيلوولت و ۳۳/۱۱ كيلوولت غرب كربلا، كوفه، الجميعه و العسكري به همراه پست سيار برق در كربلا و ارسال آب شيرين كن، ديزل ژنراتور و تجهيزات روشنايي مورد نياز حرمها و احداث نيروگاه حيدريه در نجف اشرف به ثمر برساند كه بررسي كم و كيف اين فعاليتها محور اصلي همايش است.
وي افزود: برپايي نمايشگاهي از پروژه‌هاي اجرا شده و در دست اقدام و برگزاري كارگاه‌هاي مرتبط از جمله برنامه‌هاي جنبي اين همايش است.
لازم به ذكر است كه دفتر ستاد بازسازي عتبات عاليات در وزارت نيرو از دفاتر فعال ستاد در ارگانها محسوب مي‌شود كه پروژه هايي چون احداث پستهاي برق و نيروگاه حيدريه را در اعتاب مقدسه پيگيري نموده است.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین