عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۴۲۷۲
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
مداحی آقایان خجسته، اسماعیلی، روحانی، حدادیان، طاهری، بختیاری، مقدم و حسینخانی در مجلس ترحیم مرحوم مجیدی
ما موجود تدریجی هستیم که به تدریج باید کمالات را به دست آوریم و اطاعت از امر خدا کنیم و از شیطان دوری کنیم تا جام جهان نمای وجودمان به مرحله ظهور و بروز برسد.

گزارش تصویری


عقیق: مراسم ترحیم شب سوم پیرغلام اهل بیت(ع) مرحوم حاج ابراهیم مجیدی با حضور حاج منصور ارضی و جمعی از ذاکرین اهل بیت(ع) در مهدیه تهران برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین عدالتی سخنرانی کرد و تعدادی از ذاکرین از جمله حاج احد خجسته، حاج عزیز اسماعیلی، حاج مصطفی روحانی، حاج سعید حدادیان، حاج محمدرضا طاهری،حاج ابوالفضل بختیاری، حاج امین مقدم و  کربلایی حسن حسینخانی به مداحی و روضه خوانی پرداختند.


نکاتی از سخنان حجت الاسلام عدالتی را بخوانید؛

_ کسانی هستند که در این دنیا به خدا می رسند. و قیامتشان برپا می شود. قیامت برای این است که کسانی که به خدا رسیده اند حجاب ها از پرده چشمشان کنار برود و کسانی که به خدا نرسیده اند به خدا برسند.

_انسان در این عالم باید به خدا برسد. خدا دو موجود دارد یک موجود دفعی است و یک موجود تکمیلی است. موجودات دفعی کمالات در وجودشان هست. اگر موجود وجود دفعی داشت حول تکاملات است.

_ انسان کامل انسانی است که به دیدار خدا نائل می شود.

_ حضرت نوح چهل سال باید طول بکشد تا نفرینش مستجاب شود. ما موجود تدریجی هستیم که به تدریج باید کمالات را به دست آوریم و اطاعت از امر خدا کنیم و از شیطان دوری کنیم تا جام جهان نمای وجودمان به مرحله ظهور و  بروز برسد.

_ در این عالم آنی که می تواند انسان را در اسرع وقت به کمال وجودی برساند رفتن در خانه اهل بیت است. خدا به ما یک زهرایی داده که یک لحظه اش باب کمال هشتاد سال انسان است. همه زندگیمان باید برای زهرا باشد. مرحوم مجیدی همه زندگیش برای زهرا بود حتی خانه اش را هم به نام زهرا زده است.

_ خدا به لطف و عنایت حضرت زهرا گریه برای حسین را به ما داده است. عشقی که زنده می کند و می میراند جز عشق علی هیچ چیز نیست. علی مظهر الله است. گریه برای علی و حسین و اهل بیت علیهم السلام را خدا به هیچ امتی نداده است. امت اهل بیت و شیعه فقط لیاقت گریه بر اهل بیت را دارد.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین