عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۴۲۲
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۰
مدیر کانال ندای اسلام عنوان داشت: شرایط سخت سیاسی اجتماعی زمان امام و نحوه ارتباط امام با شیعیان خود از جمله مباحث مهم مطرح شده در این برنامه است.
عقیق: مدیر کانال ندای اسلام از پخش برنامه پرسش و پاسخ پیرامون امام حسن عسگری(ع) همزمان با ولادت این امام همام خبر داد.سید حامد حسینیان با اشاره به برنامه‌های این شبکه به مناسبت ولادت امام حسن عسگری(ع) اظهار کرد: برنامه پرسش و پاسخ تاریخیQuestion and Answer on Islamic History در روز ولادت امام حسن عسگری(ع) به این امام بزرگوار اختصاص پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه تلاش شده است تا به صورت پرسش و پاسخ زوایایی از زندگی این امام که کمتر به آن پرداخته شده مورد بحث قرار گیرد.

مدیر کانال ندای اسلام عنوان داشت: شرایط سخت سیاسی اجتماعی زمان امام و نحوه ارتباط امام با شیعیان خود از جمله مباحث مهم مطرح شده در این برنامه است.

وی سیستم نیابت و آماده‌سازی شیعیان برای شرایط غیبت را از دیگر مباحث مهم مطرح شده در این برنامه ذکر کرد.

حسینیان یادآور شد: حجت‌الاسلام فیاضی فارغ‌التحصیل رشته ادیان ابراهیمی از دانشگاه هارتفورد آمریکا به عنوان کارشناس در این برنامه حضور دارد.

برنامه پرسش و پاسخ تاریخی ۳۰ بهمن از ساعت ۱۱ تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه از کانال ندای اسلام پخش می‌شود.

کانال ندای اسلام بخش انگلیسی رادیو معارف بوده که آموزه‌های دینی را به زبان انگلیسی به مخاطبان ارائه می‌دهد که از جمله برنامه‌های آن می‌توان به «فانوس اخلاق اسلامی»، «دیدگاه‌هایی برای فردا»، «کلیدهای خوشبختی»، «بررسی خاستگاه شیعه»، «او پنجمین است»، «پلی به سوی صحیفه سجادیه» و «پاسخ به شبهات» اشاره کرد.

برنامه‌های این شبکه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این کانال به نشانی www.coiradio.com قابل دریافت است.

منبع: آنده روشن
211007

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین