عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۴۱۹۵
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱
مسئول کانون بازنشستگان سپاه استان همدان گفت: زائر سرای همدانی ها با نام زائر سرای امام رضا(ع) در کربلا ساخته خواهد شد.
عقیق:تقی نظری کیا ظهر یکشنبه در همایش انس بازنشستگان سپاه با بیان اینکه در برنامه ها موضوع کار آفرینی، مشاوره شغلی و آموزش های فنی و حرفه ای وجود دارد، عنوان کرد: کلاس های آموزشی تعمیر لوازم خانگی و طلا سازی برای آقایان و کلاس های قالی بافی برای بانوان دایر خواهد شد.

وی با بیان اینکه طبق هماهنگی با سازمان بازنشستگی کانون ها مقرر شد بخشی از برنامه های سازمان تحت نظر کانون ها برگزار شود، بیان کرد: سازمان بازنشستگی طرح گلگشت ها را از سال گذشته برای اکثر شهرستان ها به اجرا در آورده ولی این طرح هنوز برای همدان اجرایی نشده است.

مسئول کانون بازنشستگان سپاه استان همدان با بیان اینکه همه ساله یک شهید شاخص برای استان انتخاب می شود و شهید شاخص سال گذشته شهید چیت سازیان بود، عنوان کرد: شهید شاخص امسال استان همدان شهید حسن ترک است.

نظری کیا بیان داشت: سال گذشته به جبهه مقاومت سوریه و عزه کمک شد و امسال جبهه مقاومت عراق و یمن نیز اضافه شده است.

وی با بیان اینکه زائر سرای همدانی ها با نام زائر سرای امام رضا(ع) در کربلا ساخته خواهد شد، ادامه داد: برای ساخت این زائر سرا به کمک مالی نیاز است و افراد در حد توان خود می تواننند برای ساخت این زائر سرا اقدام کنند.

مسئول کانون بازنشستگان سپاه استان همدان با بیان اینکه ۸۰ درصد بازنشستگان سپاه عضو بسیج پیشکسوتان هستند، بیان کرد: انتظار داریم رابطه بازنشستگان سپاه با سپاه قطع نشود و تشکل های مردم نهاد و هیئت ها فعالیت داشته باشند.

رئیس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح استان همدان در ادامه با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سلاح راهبردی و ظرفیت برتر جمهوری اسلامی در برابر فنته های استکبار است، اظهار داشت: پیوند عمیقی که پاسداران با شهادت داشتند باعث شد تا امام خمینی(ره) چنین روزی را روز پاسدار بنامند.

رضا گودرزی با بیان اینکه از بدو انقلاب سپاه در مواجهه و مبارزه با نفاق و کودتاهای سال های اولیه انقلاب، در بحث دفاع و مقابله با لشکر صدام، حضور در عرصه سازندگی، ارتقا توان دفاعی و دستیابی به فناوری های نوین و در مصاف با جنگ نرم حضوری ارزشمند داشته است، بیان کرد: امام خمینی(ره) فرمود فتح خرمشهر فتح خاک نبود بلکه فتح ارزش ها بود.

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین