عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۴۱۱۲
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶
نمایش «مثل ماه برای آسمان» به كارگردانی كوروش زارعی و نویسندگی حسین فدایی حسین به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان در حوزه هنری اجرا می‌شود.
عقیق:كورش زارعی، کارگردان این نمایش در نشستی خبری، با بیان اینكه نمایش «مثل ماه برای آسمان» در كارنامه هنری‌اش در عرصه تئاتر دینی و مذهبی، كار متفاوتی است، گفت: اما از این حیث كار متفاوت است كه همیشه در مراسم‌های آئینی به سوگواری‌ها و مصائب ائمه ‌اطهار می‌پردازیم؛ لیكن در این اجرا به شادی‌های آن بزرگواران توجه شده است و لحظات مفرحی در آن وجود دارد.

وی، توطئه قتل امام حسن عسكری(ع)، فضای خفقان و امنیتی دوره عباسی، تحركات جعفر كذاب، نماز خواندن حضرت قائم(عج) بر پیكر پدر، غیبت صغری، داستان شیخ موسی و انار و داستانی در عصر حاضر را، بخش‌هایی از نمایش 80 دقیقه‌ای خود معرفی كرد و گفت: ایام شعبانیه ایامی است كه می‌توان در آن به شادی توجه كرد. در كار، بحث فلسفه انتظار را مطرح كردیم و مفهوم منتظر را در حد عامیانه بیان كرده‌ایم.

گفتنی است، نمایش «مثل ماه برای آسمان» از ششم خرداد، ساعت 18 در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. این نمایش در 14 و 15 خرداد اجرا ندارد و در 16 تا 18 خرداد در دو نوبت 18 و 21 اجرا می‌شود.

منبع:مشرق

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین