عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۲۳۴۱
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR احکام مربوط به معتکفین را منتشر نموده است. این استفتائات در قالب جزوه pdf قابل دریافت است.
عقیق: رهبر معظم انقلاب اسلامی طی بیاناتی در خطبه های نمازجمعه در تاریخ ۱۳۸۴/۵/۲۸ درباره اعتکاف فرموده اند: خوشا به حالتان معتکفین عزیز! توصیه‌ من این است که در این سه روزی که شما در مسجد هستید، تمرین مراقبت از خود بکنید؛ حرف که می‌زنید، غذا که می‌خورید، معاشرت که می‌کنید، کتاب که می‌خوانید، فکر که می‌کنید، نقشه که برای آینده می‌کشید، در همه‌ این چیزها مراقب باشید رضای الهی و خواست الهی را بر هوای نفستان مقدم بدارید؛ تسلیم هوای نفس نشوید. تمرین این چیزها در این سه روز می‌تواند درسی باشد برای خود آن عزیزان و برای ماها که این‌جا نشسته‌ایم و با غبطه نگاه می‌کنیم به حال جوانان عزیزمان که در حال اعتکاف هستند. با عمل خودتان به ما هم یاد بدهید.

در آستانه سیزدهم رجب و آغاز ایام‌البیض و شروع مراسم اعتکاف، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR احکام مربوط به معتکفین را منتشر نموده است. کاربران گرامی می‌توانند برای مشاهده‌ متن استفتائات مربوط به اعتکاف به این صفحه  (http://khl.ink/etekaf) مراجعه کنند.

برای دریافت این احکام در قالب جزوه PDF، بر روی این لینک کلیک نمایید.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین