عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۲۱۷۰
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳
۲۴ و ۲۵ اردیبهشت‌ماه برگزار می شود؛
مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از برگزاری گردهمایی حافظان قرآن این مؤسسه در روز‌های ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ در آستان حضرت احمد‌بن موسی الکاظم(ع) خبر داد.

عقیق:حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگویی از برگزاری گردهمایی بزرگ حافظان قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان خبر داد و گفت: این همایش روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۴ در آستان حضرت احمد‌بن موسی الکاظم(ع) شاه چراغ واقع در شهر شیراز برگزار می‌شود.

وی درخصوص شرکت‌کنندگان این گرد‌همایی گفت: در این همایش هزار و ۶۰ حافظ کل قرآن کریم که توسط مؤسسه بیت‌الاحزان تربیت شده‌اند حضور می‌یابند. البته این افراد کسانی هستند که در آزمون وزارت ارشاد امتیاز قبولی گرفته‌اند.

شاهسونی درباره اهداف برپایی این برنامه گفت: هدف از برگزاری این گردهمایی، ارتباط هرچه بیشتر با حافظان و استفاده از نظرات و انتقادات و تجربیات آنان جهت به کار بستن در سال‌های آینده در راستای پیشرفت و گسترش هرچه بیشتر فعالیت‌های مؤسسه است.

مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) سال 1375 با همت حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی و جمعی از خیران در دهستان خیر از توابع شهر استهبان استان فارس راه‌اندازی شد و چندی بعد این مؤسسه اولین مدارس شبانه‌روزی حفظ قرآن کریم را در کشور راه‌اندازی کرد و اکنون بیت‌الاحزان با گسترش شعب خود در سراسر کشور به یکی از قطب‌های تربیت حافظ قرآن در کشور تبدیل شده است.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین