عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۲۱۶۷
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
این ستاد تا امروز ده برنامة تجمع ، جهت اعلام آمادگی برای دفاع از حرمین آل الله(علیهم السلام)برگزار نموده است که بحمدالله در قلوب تمام مسلمانان جهان تاثیر خاص و در رسانه‌های داخلی ،خارجی ، منطقه‌ای و نیزبین‌المللی پوشش وسیع و بازتاب گسترده‌ای داشته است.
عقیق:نظر به تهدید و تخریب اماکن مقدسه به خصوص حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (سلام الله علیها)و با عنایت به تحولات میدانی کشور عراق و حضور تکفیری‌های داعش؛ کشته و شهید ‌شدن عدة زیادی از مردم مسلمان بی‌گناه، «ستاد مردمیِ مدافعان حرم» توسط هیِت الرضا(علیه السلام)محفل بسیجیان و رهروان شهدا ، کنگرة بین‌المللی امام علی النقی (علیه السلام)و امت شریف حزب‌الله شکل گرفت. این ستاد تا امروز ده برنامة تجمع ، جهت اعلام آمادگی برای دفاع از حرمین آل الله(علیهم السلام)برگزار نموده است که بحمدالله در قلوب تمام مسلمانان جهان تاثیر خاص و در رسانه‌های داخلی ،خارجی ، منطقه‌ای و نیزبین‌المللی پوشش وسیع و بازتاب گسترده‌ای داشته است.

هیئت الرضا(علیه السلام)با همکاری ستاد مردمی مدافعان حرم و شبکه نصر تی وی، در آستانة شام شهادت عقیلة بنی¬هاشم(دوشنبه 14/ اردیبهشت /1394)، نماد صبر و بردباری، حضرت زینب کبری(سلام¬الله علیها)قصد دارد یازدهمین اجتماعِ بزرگ مدافعان حرم را با عنایت به مجاهدت ها و رشادت های برادران افغان در دفاع از حرمین آل الله(علیهم السلام)  ، تحت عنوان «پاسداشت شهدای افغان مدافع حرم»در مهدیه تهران برگزار نماید. لذا از امت حزب الله و محبین اهل بیت(علیهم السلام)جهت شرکت در این اجتماع مذهبی دعوت به عمل می آید تا با حضور خود در هرچه با شکوه تر برگزاری این مراسم ، ستاد را یاری نمایند.


منبع:فرهنگ


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
0
0
سلام
هفته ديگه
اشتباه نوشتي فردا
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین