عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۱۸۴۵
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
حاج منصور ارضی در حسینیه لباس فروش ها
در این ماه رجب آن هایی که می‌توانند چند روزی را روزه دار باشند البته روزه داری که نتیجه اش اخلاق خوب باشد، روزه ای که تاثیرش اعصاب را از بین نبرد...
عقیق: مراسم سخنرانی و قرائت زیارت عاشورا صبح سه شنبه در حسینیه لباسفروش های تهران توسط حاج منصور ارضی برگزار شد.

نکاتی از سخنان حاج منصور ارضی را بخوانید؛

ایام زیبای ماه رجب است و روز اول تولد امام باقر علیه السلام و روز سوم شهادت امام هادی علیه السلام است. در نهج البلاغه حکمت 150 امیرالمومنین علیه السلام در جواب شخصی که آمده بود و درخواست موعظه داشت حضرت در پاسخ به درخواستش به چند نکته‌ی مهم اشاره می‌کنند که در یکی از نکات اشاره می‌فرمایند:"لَا تَکُنْ مِمَّنْ یَرْجُو الْآخِرَةَ بِغَیْرِ عَمَلٍ" از کسانی مباش که بدون عمل صالح به آخرت امیدوارند, آن که اهل ایمان است باید به آخرت رجاء و امید داشته باشد. حضرت می‌فرماید از کسانی مباش که بدون عمل, امید و رجا به سعادت اخروی دارند. بعضی‌ها که اصلا عملی ندارند اگر هم عملی دارند حبط است. امکان دارد کسی آیت الله باشد و از اهل بیت علیهم السلام دم بزند اما در جبهه‌ی دشمن باشد. زیارت عاشورا خط قرمزها را برای ما مشخص کرده باید "حَرْبٌ لِمَنْ حَارَبَکُمْ" (زیارت عاشورا) باشند که نیستند."سِلْمٌ لِمَنْ سَالَمَکُمْ" برای دشمنان اسلام نیست. فقط دم از ولایت و اهل بیت علیهم السلام می‌زنند اما کاملا با دشمنان اسلام هماهنگ عمل می‌کنند, دشمن هم به صورت کامل از آنها حمایت می‌کند و تمام امکانات لازم را در اختیارشان قرار می‌دهد.

وزارت ارشاد در حال ایجاد فساد است

ما با توجه به آیات قرآن ماموریم به انجام عمل صالح " إِنَّ الَّذِینَ آمَنُواْ وَعَمِلُواْ الصَّالِحَاتِ وَأَقَامُواْ الصَّلاَةَ وَآتَوُاْ الزَّکَاةَ لَهُمْ أَجْرُهُمْ عِندَ رَبِّهِمْ وَلاَ خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلاَ هُمْ یَحْزَنُونَ" کسانى که ایمان آورده و کارهاى شایسته کرده و نماز بر پا داشته و زکات داده ‏اند، پاداش آنان نزد پروردگارشان براى آنان خواهد بود و نه بیمى بر آنان است و نه اندوهگین مى‏ شوند(سوره البقره آیه 277) امکان دارد زمانی این عمل صالح  نماز, روزه, خمس و یا حتی مبارزه با دشمن باشد. سازش و کوتاه آمدن در مقابل آمریکا و هم قطارانش مانند وصلت یک مومن با یک ناپاک است و جز ننگ و ذلت چیزی برای ما ندارد. بعضی‌ها هم که بدون در نظر گرفتن مسائل ملی فقط دنبال این هستند که به هر طریقی شده این ارتباط ایجاد شود تا بلکه بتوانند سود و منفعتی نصیب خودشان کنند. وقتی به بدنه‌ی دولت نگاه می‌کنید متوجه می‌شوید که خیلی جریان‌های مختلف در حال انجام است. اینها باید بتوانند اول این همدلی را بین خود مجموعه دولت اجرا کنند, همدلی در دینداریست نه در بی دینی, وزارت ارشاد ما به جای ترویج فرهنگ اسلامی در حال ایجاد فساد است. ابتدا باید خودشان را ارشاد کنند. راه نجات ما در آخرت چیزی نیست جز انجام اعمال صحیح در این دنیا.

 قلبا به آنچه دعا می‌کنید باور داشته باشید

الان باید یک قدم بردارید و برای خودتان کاری انجام دهید, مانند این که هر روز برای تامین معاش سر کار می‌روید یا بعضی به تحصیل مشغولند و غیره, به همین شکل نیز باید برای دینت زحمت بکشی وگرنه در قیامت به مشکل برمی‌خوری. در این ماه رجب آن هایی که می‌توانند چند روزی را روزه دار باشند البته روزه داری که نتیجه اش اخلاق خوب باشد, روزه ای که تاثیرش اعصاب را از بین نبرد. فرد روزه دار نباید آزارش به کسی برسد. لیلةالرغائب شبی است که خدایت شرایطی برای ما فراهم کرده تا هر چه از وی می‌خواهی مطرح کنی البته لیلةالرغائب را باید بالاتر از شب آرزوها معنا کرد و خیلی شب بزرگی است و اعمال مخصوصی دارد, از این شب می‌توانی استفاده کنی و برای خودت و ملتی دعا کنی, قلبا به آنچه دعا می‌کنید باور داشته باشید.

از یک خروش ناله شب زنده دارها / حاجت روا شوند هزاران هزارها

 

کسانی که الان به فساد کشیده شده اند برای نجات دعا لازم دارند

اگر ما عمل صالح داشته باشیم و به این شکل قدم برداریم با توجه به کلام امیرالمومنین علیه السلام می‌توانیم امیدوار باشیم. خیلی از مردم گرفتارند و فقط بیان می‌شود که تورم مهار شد و سطح معیشت مردم در حال بهبود است اما چیزی که در عمل و واقعیت می‌بینیم چیزی غیر از این است. کمی به فکر خودتان و آخرتتان باشید کمی برای آن دنیایتان هم کار کنید, خدا به آبروی حضرت زهرا سلام الله علیها به همه آبرو بدهد. ان شاءالله ما دشمن شاد نشویم. ان شاءالله که ما با اعمالمان به اباعبدالله علیه السلام برسیم و در آخرت نیز در کنار او باشیم. برای دیگران هم دعا کنید, کسانی که الان به فساد کشیده شده اند برای نجات دعا لازم دارند, خدا به شما خیر کثیر بدهد.

این شب جمعه که لیلةالرغائب است ان شاءالله به جمکران خدمت حضرت حجت علیه السلام می‌رویم حداقل می‌دانیم که ایشان آنجا آمده اند برویم خاک پایشان را ببوسیم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
4
3
آقای ارضی کلا بی توجه به شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری همچنان...
عقیق این جور خبرا و اظهار نظرها رو پوشش نده.
پاسخ ها
ناشناس
| GERMANY
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
شما شعار امسال رو نفهمیدی برادر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
0
1
ا ا سلام
mohebbin.net وبگاه اطلاع رسانی هیات محبین اهل بیت.ع. استان قم با مداحی و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاج احمد پناهیان شروع ب کار کرده است.
لطفا در جهت آشنایی و استفاده از مطالب غنی این سایت توسط محبین اهل بیت.ع. این خبر را در وبگاه خود منتشر کنید.
و من الله التوفیق
با نهایت امتنان
رحیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
1
8
در کل آقای حاج منصور در زمینه مداحی بسیار موفق عمل می کنند اما در زمینه مسائل سیاسی به نظر می رسد ایشان توانایی لازم را ندارند برای همین است که بعضی مواقع حرف هایش به سوژه محافل سیاسی یا عناصر ضد انقلاب برای کوبیدن جریان متدین و انقلابی می شود امید وارم یک نفر به ایشان بگوید در کاری که تخصص نداری حرفی نزن که خروجی آن علیه جریان انقلابی و بابصیرت کشور تمام شود البته خدای نکرده قصد این جانب از این انتقاد کوبیدن ایشان نیست بلکه تاکید میکنم که اقای ارضی در زمینه مداحی موفق اما در زمینه سیاسی از بینش کافی برخوردار نیست و این انتقاد صرفا در مقام امر به معروف و نهی از منکر است البته این رو باید بگم که مداح باید سیاسی باشه اما نه این جوری که حاج منصور است مدل آقای میثم مطیعی بسیار عالی است هم سیاسی حرف می زند و هم طوری سیاسی حرف میزند که هیچ جریانی نتواند از آن استفاده ابزاری کند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
آقا رحیم
کم نبوده و نیستند کسانی که به ایشان تذکر داده اند اما...
.....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
2
0
بد نبود اشاره می فرمودند که وزارت ارشاد چه فسادی کرده
هادي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
1
2
دوردبر شما اقا رحيم بسيار زيبا فرموديد
اصول
|
UNITED STATES
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
1
0
ن اقا هر کی راس بگه شما باهاش مشکل دارید.بنده خدایی گفت از بانک وام نگیرید پواش حرومه که هست بنده خدارو کردید شیعه انگلیسی خدا رو شکر زورتون به حاجی نمیرسه
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین