عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۱۴۵۷
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۳
رئیس ستاد کنگره شهدای لشکر۱۰سیدالشهدا(ع) از برگزاری تجمع ۸۰۰ الی ۱۰۰۰ تن از رزمندگان و خانواده شهدای عملیات سیدالشهدا(ع) در منطقه عملیاتی فکه خبر داد و گفت: به مناسبت فرارسیدن سالروز این عملیات ۱۲اردیبهشت مراسمی در فکه برگزار می‌شود.
عقیق: اکبر باقری دولابی، رئیس ستاد کنگره شهدای لشکر10سیدالشهدا(ع) از برگزاری اولین برنامه ستاد کنگره لشکر 10 سیدالشهدا(ع) در سال 94 خبر داد و گفت: 800 الی 1000 تن از رزمندگان عملیات سیدالشهدا(ع) و خانواده شهدای این عملیات به مناسبت فرارسیدن سالروز این عملیات تجمعی برگزار می‌کنند.
وی با اعلام این خبر تصریح کرد: تجمع رزمندگان و خانواده شهدای عملیات سیدالشهدا(ع) 12 اردیبهشت ماه با سخنرانی سردار علی فضلی در محل عملیات یعنی منطقه فکه «یادمان سیدالشهدا» برگزار می‌شود.
رئیس ستاد کنگره شهدای لشکر10سیدالشهدا(ع) اظهار داشت: برنام‌ریزی‌های لازم در خصوص این تجمع صورت گرفته که رزمندگان و خانواده شهدا از 10 اردیبهشت ماه حرکت کرده و شب میلاد حضرت علی علیه السلام این برنامه برگزار می‌شود.
باقری دولابی در پایان سخنانش گفت: خانواده شهدای عملیات سیدالشهدا(ع) گروهی ساکن کرج، گروهی ساکن ورامین و گروهی ساکن مرکز تهران هستند که طی این برنامه به منطقه عملیاتی فکه اعزام شده و در این مراسم شرکت می‌کنند.


منبع:تسنیم
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین