عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۹۹۹۶
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲
از سوي مركز پزشكي حج وزيارت صورت گرفت،
همزمان با آغاز تعطيلات نوروزي و افزايش آمار اعزام زايران زايران ايراني به عتبات عاليات، مركز پزشكي حج وزيارت جمعيت هلال احمر دو درمانگاه جديد را در شهرهاي كربلاي معلي و نجف اشرف راه اندازي كرد.
عقیق: همزمان با آغاز تعطيلات نوروزي و افزايش حضور زايران زايران ايراني به عتبات عاليات، مركز پزشكي حج وزيارت جمعيت هلال احمر دو درمانگاه جديد را در شهرهاي كربلاي معلي و نجف اشرف راه اندازي كرد.

براساس اين گزارش، دومين درمانگاه شبانه روزي ايرانيان از سوي مركز پزشكي حج وزيارت با نام «نور» در خيابان بنات الحسين نجف اشرف راه اندازي شد تا زايران كشورمان در اين مدت بتوانند به راحتي به خدمات پزشكي به صورت رايگان دست يابند.

اين گزارش حاكي است، همچنين درمانگاه ايثار در خيابان جمهوري به صورت شبانه‌روزي در روزهاي اخير شروع به فعاليت كرده است كه تمامي خدمات اين درمانگاه نيز به صورت رايگان عرضه مي‌شود.

اين گزارش مي‌افزايد، در حال حاضر ۵ در ماگاه در كشور عراق ويژه زايران ايراني فعاليت مي‌كند كه از اين تعداد ۲ درمانگاه در كربلاي معلي و ۲ درمانگاه در شهر نجف اشرف و يك درمانگاه در كاظمين فعال است.

با توجه به افزايش آمار اعزام زايران ايراني به عتبات عاليات، هم‌اينك حدود ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ زاير جهت خدمات درماني به ۵ درمانگاه ايراني در عتبات عاليات مراجعه مي‌كنند.

پزشكان ايراني به زايران ايراني توصيه مي‌كنند كه به تمامي هشدارهاي كه از سوي اين مركز به كاروان‌ها اعلام شده است، حتما توجه كنند.

شايان ذكر است، حجت‌الاسلام والمسلمين احمد احساني، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف، در روزهاي اخير از درمانگاه «نور» در اين شهر بازديد و ضمن تشكر و قدرداني از زحمات مسئولين وكادر پزشكي و پرستاري نمايندگي هلال احمر جمهوري اسلامي ايران در نجف اشرف گفت: خدمت به زائرين اميرالمومنين بهترين عبادت است كه پاداش آنرا خود حضرت عنايت خواهد كرد.

منبع:حج

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین