عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۹۶۰۶
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵
در پی اظهارات هتاکانه عضو شورای شهر
گاهی کلمات و جملات ما به هردلیلی این عامل احیای اخلاق و دین را تضعیف می کند که درست مخالف خواست اهل بیت(ع) است.

عقیق:در پی اظهارات عجیب  یکی از خوانندگان کشور به محافل و هیئات مذهبی ، حجت الاسلام علی سعیدیان این یادداشت را برای عقیق ارسال کرده است:

عبدالحسین بمان!

 جناب مختاباد!  دلم می سوزد برای مظلومیت حسین(ع) و یادواره های او . دلم می سوزد برای مظلومیت حسین(ع) و یاران وعزاداران او . دلم می سوزد هنوز مقابله با حسین(ع) و دوستان حسین(ع) وسیله تلاش برای رسیدن به گندم ری است.

جناب مختاباد!  چند جمله ای از سردلسوزی برای جنابتان می نویسم شاید به مثابه نام زیبایتان عبد حسین(ع) بودن را ازسر ناراحتی سرخوردگی ویا جهل درروش دفاع ازخود با ضربه به دوستداران و عزادار ان حسین(ع) عوض نکنید.

جناب عبدالحسین! ماندگاری حقیقت اسلام یعنی پیروی از اهل بیت(ع) درطول تاریخ به عهده محافل حسینی بوده که صد البته این دستور خود اولیای الهی بوده است که امام مهربانی ها فرمود:  رحم الله من احیا امرنا. خدا رحمت کند آن کس که امر ما اهل بیت(ع) را زنده نگاه دارد که این وظیفه را امروز علما و مداحان و عزاداران و بانیان و خادمان اهل بیت به نحو خوبی انجام داده اند .  امام جواد(ع)  فرمود درتحیر آخرالزمان به جلسات معرفت اهل بیت(ع) و علم به کلام آن ذوات مقدسه پناه ببرید که امروز به حق استقبال مردم بیش از هر کنسرت و همایش و و نمایشی به سوی مجالس ترویج مکتب اهل بیت است که باید به فهم این مردم آفرین گفت.

اما گاهی کلمات و جملات ما به هردلیلی این عامل احیای اخلاق و دین را تضعیف می کند که درست مخالف خواست اهل بیت(ع)  است.

 جناب مختاباد اگر یاری اهل بیت(ع)  را نمی کنیم یاری مخالفین مقدسات راهم نکنیم. گیریم کنسرت شما به هردلیلی ولو قابل بررسی تعطیل می شود، آیا شایسته است برای دفاع از کنسرتی چند ده نفری هرآنچه ناشایست و کذب است روانه هیات و خدام اهل بیت(ع)  کنیم؟

 آیا برای رسیدن به پول چند ده بلیط لازم است شنیده ای که حقیقتش معلوم نیست درغالب تهمت نثار نوکران اهل بیت کنیم وبدبینی به جلسات اهل بیت(ع)  درجامعه را ازاین فرایند نتیجه بگیریم؟ خودتان بگویید اگرعقیده عده ای تضعیف شود پاسخگوی اهل بیت(ع)  خواهیم بود ؟

 کلام آخرم : میلیون ها کنسرت فدای یک تارموی حسین(ع) عزیز .  به والله نمی ارزد برای توجیه خود ونفس خود درجهت تضعیف جلسات اهل بیت(ع)  قدم برداریم.

 عبدالحسین مختاباد! عبد حسین(ع) بودن به تمام دنیا می ارزد. این که چند کنسرت ساده است برادر من ناخواسته برخلاف نام خود عمل نکنید که دنیا وآخرت بدعاقبتی دارد.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
0
4
احسنت حاج آقا
جواب دندان شکنی به هتاکی این مسئول به اصطلاح فرهنگی کشور دادید
این دقیقا جواب همه بچه هیاتی های کشور است به این اظهار نظر عجیب
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
0
3
درکمال ادب و اختصار خیلی خوب و جامع به این اقا تذکر داده شده گرچه نرود میخ اهنین در سنگ
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
0
5
عبدالحسین بمان چه جالب اقای سعیدیان ذوق هنری هم دارین ؟! عالی خدا پشت وپناهتون
حقگوی حقبین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
0
8
میلاردها کنسرت فدای یک تار موی نوکر با اخلاص امام حسین علیه السلام
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین