عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۹۵
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۸
سایت محتوایی- خدمات رسانی تبیان قم در مراسمی با حضور دکتر طالب پور؛ مدیر عامل موسسه تبیان، حجت الاسلام و المسلمین عسگری؛ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم و جمعی از مسئولین استانی رونمایی شد.
مدیر عامل موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در این مراسم گفت: به دلیل ظرفیت های محتوایی در استان قم راه اندازی این سایت ها امری موثر در توسعه اطلاع رسانی دینی و مذهبی خواهد بود.
دکتر 'علیرضا طالب پور' افزود: استفاده بیشتر از این امکانات فراغ بال بیشتری را برای انسان مهیا می کند تا مبلغان و فعالان در این عرصه بتوانند اقدامات موثرتری انجام دهند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم گفت: این طرح از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به قم در سال 89 است که توسط دفتر معظم له تصویب و بودجه آن تخصیص پیدا کرد.
حجت الاسلام 'عباس اسکندری' با اشاره توجه رهبر انقلاب به مساله بهره برداری بیشتر از ظرفیت فضاهای مجازی افزود: از میان طرح های ارایه شده این طرح پذیرفته شده تا با استفاده از آن بتوان پیام اسلام و انقلاب را به جهانیان منتقل کرد.
وی یادآور شد: بیش از 150 موضوع مختلف در این سایت مورد توجه قرار گرفته است که از آن جمله می توان به لوای شیعه، خانه و خانواده، دین و اندیشه، انقلاب اسلامی، علم و فناوری و پزشکی و سلامت اشاره کرد.
وی کتابخانه الکترونیکی، بانک مقالات و نرم افزارها، گالری تصاویر، صوت و ویدئو را از دیگر بخش های این سایت ذکر کرد.
اسکندری خاطر نشان کرد: این سایت یک فضای دینی و مذهبی است و در آن مطالبی ارایه می شود که برای کاربران داخل و خارج کشور قابل استفاده باشد.
وی بیان داشت: سه رکن غدیر، عاشورا و انتظار به عنوان سه استراتژی اساسی شیعه در این سایت به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.
 
منبع: مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین