عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۸۸۸۷
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۸
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: متأسفانه سیره و منش فاطمی در جامعه به خوبی رعایت نمی‌شود.
: علی گرجی بصیرت بی‌نظیر حضرت زهرا(س) را ویژگی برجسته این بانوی بهشتی عنوان کرد و افزود: در بیان فضائل و کمالات آن نور الهی زبان‌ها قاصر و قلم‌ها ناتوان است.
وی پاسداری از اسلام و حریم ولایت را بزرگترین نگرانی و رنج حضرت فاطمه زهرا(س) در مدت کوتاه عمر خویش دانست و با اشاره به اقدامات سیاسی مهم حضرت زهرا(س) گفت: ایشان با دوراندیشی حتی وصیت به عدم حضور دشمنان خدا بر جنازه‌ خویش فرمودند.
گرجی اظهار کرد: این الگوی زنان مسلمان به حداقل امکانات مادی اکتفا می‌کرد و یک همسر نمونه برپایه ارزش‌های الهی و معنوی برای امام علی(ع) بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، دفاع قلبی، زبانی و عملی از معروف‌ها و ارزش‌های اسلامی را سرلوحه فعالیت‌های این بانوی مکرم دانست و تصریح کرد: ایشان با ایثار جان و مال و فرزند خود از حکومت اسلامی دفاع کرد و نگذاشت اسلام ناب محمدی(ص) به فراموشی سپرده شود.
به گفته وی، حضرت زهرا(س) به ارزش‌هایی چون حجاب و پوشش کامل اسلامی در شرایط گوناگون زندگی، ایثار و مقدم داشتن دیگران بر خویش همت گماشت و در آن شرایط دشوار سیاسی به دفاع از مظلوم پرداخت.
گرجی افزود: متأسفانه سیره و منش فاطمی در جامعه به خوبی رعایت نمی‌شود در حالی‌که حضرت زهرا(س) از زر و زیور و تشریفات زندگی وارسته بود و با کار و تلاش اقتصادی، برای تأمین شرافتمندانه زندگی خانوادگی خود تلاش بسیاری می‌کرد.
گرجی با توصیه زوج‌های جوان به مطالعه زندگی سراسر عزت دخت گرامی پیامبر اسلام(ص) گفت: دفاع از اساس دین و اسلام ناب و تقویت ولی امر مسلمین محور اصلی محور اصلی اقدامات حضرت زهرا(س) بود.


منبع:ایسنا
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین