عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۶۵۸۵
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۵
مدیرکل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت گفت: تاکنون بیش از 187 هزار عمره‌گزار به سرزمین وحی مشرف شده‌اند.
عقیق: حسن سرخوش، مدیرکل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان؛ گفت: تاکنون بیش از ۱۸۷ هزار عمره‌گزار به سرزمین وحی اعزام شده اند و ۱۵۰ هزار نفر از زايران ايراني پس از اقامت ده روزه در عربستان و انجام مناسك عمره به ميهن اسلامي بازگشته اند

وی افزود: در حال حاضر ۱۷ هزار و  ۵۰۰ زائر در مدينه منوره و به همين تعداد نيز در مكه مكرمه حضور دارند كه روزانه متوسط ۳ هزار و ۶۰۰ نفر از ايران اسلامي در قالب ۱۱ تا ۱۲ پرواز به سرزمين وحي اعزام و به همين تعداد از مكه مكرمه به ميهن اسلامي باز مي‌گردند.

وی اضافه کرد: قیمت‌های سفرهای مرحله دوم فقط در مقطع نوروز حدود شش تا هشت درصد افزایش می‌یابد ولی در دیگر روزها قیمت‌ها تغییری نخواهد کرد.

سرخوش تصریح کرد: زائران ايراني بيشترين عمره گزاران سرزمين وحي هستند و از این روی سازمان حج و زيارت با افتتاح ستاد در مدينه منوره و مكه مكرمه تمام امكانات را فراهم ساخته تا بهترين خدمات را در اختيار زائران قرار بدهند.

گفتنی است متأسفانه از ابتداي عمليات عمره تاكنون ۹ زاير ايراني در مكه مكرمه و ۷ زاير ايراني در مدينه منوره فوت كرده اند كه از مجموع ۱۶ نفر زاير فوتي ۸ زاير زن و ۸ زاير مرد بوده اند.

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین