عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۶۵۳۱
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۸
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران پیش از دیدار با دبیرکل حزب الله لبنان بر سر مزار شهدای حزب الله در منطقه ضاحیه جنوبی بیروت حاضر شد.
عقیق:سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس که به ضاحیه جنوبی سفر کرده است در دیدار با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان شهادت تعدادی از رزمندگان حزب الله و مقاومت اسلامی را به ایشان تبریک و تسلیت گفت.

سردار سلیمانی پیش از دیدار با سید حسن نصرالله با حضور در روضة الشهیدین در منطقه ضاحیه جنوبی بیروت بر سر مزار شهید جهاد عماد مغنیه فرزند سردار حاج عماد مغنیه که دو هفته پیش به همراه ۵ نفر دیگر از رزمندگان حزب‌الله و سردار علی الله‌دادی در منطقه قنیطره سوریه به شهادت رسید با قرائت فاتحه نسبت به مقام ایشان ادای احترام کرد.

شبکه تلویزیونی المیادین نیز در یکی از برنامه‌های ویژه خود تصاویری از سردار سلیمانی درحال قرائت قرآن بر سر مزار شهید مغنیه منتشر کرد.

سردار سلیمانی در سفر به ضاحیه که کمتر از بیست و چهار ساعت به طول کشید با دبیرکل حزب الله درباره تحولات منطقه رایزنی کرد.

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز که در رأس یک هیأت ایرانی با هدف مشارکت در مراسم گرامیداشت شهدای حزب الله در روز جمعه به بیروت سفر کرده است بر سر مزار شهید عماد و جهاد مغنیه حاضر شد.











ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین