عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۶۴۷۸
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۶
نماينده آيت الله سيستاني در ديدار با شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر قم گفت: در صدد هستيم بزرگترين كتابخانه جهان اسلام را در بلوار پيامبر اعظم (ص) احداث كنيم.

عقیق: حجت الاسلام والمسلمين سيد جواد شهرستاني در ديدار با شهردار و اعضاء شوراي اسلامي شهر قم با اشاره به خدمات‌رساني شهرداري قم در زمينه‌هاي مختلف، كيفيت اين خدمات را مطلوب عنوان كرد . وي با ذكر حديثي از امام صادق(ع) در زمينه منقبت خدمت‌رساني به مردم اظهار كرد: خداوند بر خدمتگزاران منت نهاده كه مردم به آنها نياز دارند و اينان هيچگاه نبايد از اين منتي كه خداوند بر آنها نهاده خسته شوند.
مدير موسسه آل البيت(ع) با اشاره به تغيير چهره شهر در چند ساله اخير گفت: بايد قدردان زحمات مديريت شهري قم به دليل خدمات‌رساني مطلوب در شهر باشيم.
نماينده آيت الله العظمي سيستاني با اشاره به ضرورت گسترش فضاي سبز در شهر افزود: در اين زمينه شاهد اقدامات خوبي از سوي شهرداري بوده ايم كه به هرچه زيبا تر شدن چهره شهر انجاميده است.
وي در ادامه احداث مجموعه‌هاي فرهنگي و مذهبي در شهر قم را مورد توجه قرار داد و عنوان كرد: اميدواريم يكي از بزرگترين كتابخانه هاي جهان اسلام در شهر قم احداث شود.
حجت الاسلام والمسلمين شهرستاني با بيان اين‌كه بناست اين كتابخانه در بلوار پيامبر اعظم (ص) احداث شود توضيح داد: با توجه به اين كه اين بلوار بزرگترين بلوار معنوي جهان اسلام است ظرفيت هاي معنوي بسياري در اين مسير وجود دارد كه مي‌تواند بر ارزش‌هاي آن بيفزايد.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین