عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۶۴۵۳
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۳
در گردهمايي بزرگ «ما عاشقان محمد» در مدينه منوره؛
اهانت كم سابقه و چندين باره مجله فرانسوي شارلي ابدو در اهانت به ساحت مقدس پيامبر اعظم(ص) با انتشار كاريكاتورهاي موهن، خشم گسترده مسلمين جهان به خصوص زايران عمره‌گزار ايراني در مدينه منوره را در پي داشته است و آن‌ها به اين عمل گستاخانه واكنش نشان دادند و در يك گردهمايي بزرگ اين اهانت را محكوم كردند.
عقیق:همايش پيامبر رحمت (ص) از سوي بعثه مقام معظم رهبري در هتل صافيه الياس مدينه منوره با حضور مسئولان بعثه مقام معظم رهبري و برخي از زايران شيعه و سني ايراني برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمين فرشاد يزدي در اين همايش، اظهار داشت: همه ما از شيعه و سني در اينجا گرد هم جمع شده ايم تا اين توطئه‌ها و جسارتها به ساحت پيامبر اكرم (ص) را محكوم كنيم.
وي خطاب به قلم به دستان مزدوري كه به پيامبر اكرم (ص) جسارت كرده اند بيان داشت: شما نمي‌فهميد داريد چه كار مي‌كنيد؛ شما گول خورده ايد و بايد در آينده اي نه چندان دور در همين دنيا منتظر عذاب خدا باشيد.
اين سخنران با اشاره به نزديك شدن دهه مبارك فجر و سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران، علت توطئه‌هاي استكبار جهاني عليه اين انقلاب از ابتداي پيروزي آن را برگرفته بودن آن از اسلام ناب و سيره نبوي دانست.
وي با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمريكا، وظيفه مسلمانان در هنگام ظهور فتنه‌ها را بر اساس فرمايش پيامبر اكرم (ص) مراجعه به قرآن قلمداد كرد.
در ادامه مراسم آقاي عرب سرخي مداح اهل بيت(ع) به قرائت اشعاري در مدح پيامبر و اهل بيت(ع) پرداخت و در پايان، بيانيه اي در محكوميت توهين به ساحت پيامبر اكرم (ص) قرائت شد.


منبع:حج
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین