عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۶۳۷۱
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۲
نوشادی خبر داد:
مشاور رسانه‌ای هیئت‌های مذهبی کشور و رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر با اشاره به برگزاری همایش هیات مذهبی کشور در بوشهر گفت: نماد هیئت‌های ‌مذهبی کشور در بوشهر رونمایی می‌شود.
عقیق: نوشاد نوشادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی نقش بسیار مهمی در برگزاری و اجرای برنامه‌های مختلف در مناسبت‌ها دارند که در استان بوشهر نیز شاهد فعالیت بسیار خوبی از سوی هیئت‌های مذهبی هستیم.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: در استان بوشهر یک هزار و ۳۰۰ هیئت مذهبی ثبت شده‌اند که برنامه‌ریزی‌هایی را داشته‌ایم که در مناسبت‌های مختلف بتوانیم برنامه‌های منسجمی را برگزار کنیم.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر اضافه کرد: همایش رؤسای هیئت‌های ‌مذهبی سراسر کشور از دوم اسفندماه امسال در بوشهر برگزار می شود که روسای هیئت‌های مذهبی از نقاط مختلف کشور به بوشهر خواهند آمد.

وی یکی از مهمترین برنامه‌های این همایش را رونمایی از نماد هیئت‌های ‌مذهبی کشور مطرح کرد و افزود: در این همایش برنامه‌هایی همچون شناسایی آسیب‌های عزاداری برگزار می شود.

نوشادی با اشاره به بررسی و آسیب‌شناسی برنامه‌های محرم و صفر امسال در نقاط مختلف کشور در این همایش، اذعان داشت: در این همایش مسئولان شوراهای هیئت‌های مذهبی با آئین‌های عزاداری بوشهر بیش از پیش آشنا خواهند شد.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر از سخنرانی امام جمعه بوشهر، استاندار بوشهر و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در این همایش خبر داد و گفت: از دو سخنران برجسته کشوری نیز در این همایش استفاده خواهیم کرد.

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین